Vakantiepark Residence Oasi del Viandante

Vakantiepark Residence Oasi del Viandante
6,9

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Oasi del Viandante voor je op een rij gezet:

11 reviews over Vakantiepark Residence Oasi del Viandante in het Nederlands

• Activiteiten8
  • Onderkomen6

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Appartement was wel erg warm (buitentemp 32 graden). Was wel een airco, maar daar zaten restricties op voor het gebruik. Uitzicht afhankelijk van appartement waar je zit. Zwembad (hoewel badmuts) prima in orde.

Prima plek voor een kort verblijf

Arie
29-7-2015
  • Onderkomen6

Prima plek met (afhankelijk van appartement) een prachtig uitzicht over de bergen en het meer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Tevens leuk zwembad, helaas alleen met badmuts.

4p appartementen 1e verdieping zonder airco (die gelukkig wel aanwezig is) in de (hoog)zomermaanden niet uit te houden en 'keukentje' wel erg minimalistisch.

Vreselijke tegenvaller

A. Verbeek
29-11-2013
  • Onderkomen3

We hadden het grootste model appartement gehuurd. Bij aankomst bleken we een huisje onder een openbaar dakterras te hebben. Naast dat de hele dag iedereen zo bij je op tafel kijkt, zit er ook nog eens weinig tot geen afscheiding tussen de huisjes, dus absoluut geen privacy. In het midden van deze rij zit een trap die goed doorklinkt in de huisjes. In het minimale keukentje, wat ook niet te bekijken is op de foto's van het complex, mag je eerst de etensresten opruimen van vorige bewoners. Dit keukentje is te klein en de uitrusting is minimaal, zelfs geen kan of ketel aanwezig om water te koken. Ventilatie is een probleem. In de ouderslaapkamer is geen raam. Frisse lucht 's nachts kun je vergeten. In de slaapkamer op de begaande grond is wel een raam aanwezig, dit opent in een ruimte onder de grond en levert ook weinig frisse lucht op. De airconditioning gaat uit 's nachts en op grote delen van de dag! ( centraal geregeld) De temperatuur loopt zo aardig op onder een plat dak.

Top plek

James
29-12-2012
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Mooie locatie uit ca 2008, hoog boven het meer met mooi uitzicht. Veel nederlanders, maar bij het zwembad ook italianen. Zwembad wordt apart gepacht, maar gasten kunnen hier vrij gebruik van maken.

Je kunt de berg af naar de rand van het meer lopen, duurt ca 15 min.

Prima locatie voor kinderen tussen 2 en 10, ze trekken snel allemaal met elkaar op. s'nachts is terrein afgesloten (ook parkeerterrein) en kun je er wel met sleutel op en af. Bij de bar van het zwembad kun je prima eten.

bellissimo!!

daniele
19-8-2012
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

ottima posizione,pulitissimo e molto disponibili alla reception. Rapporto qualità prezzomolto buono ( in altre parti d'Italia sarebbe costato almeno il 40% in più).LA posizioneèottimae ben ventilata nonostante i 40°Cnellealtre parti della regione

Niks speciaals

Twan
29-7-2012
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Eén tussen weekje op dit complex geweest. Geboekt via een touroperator waarvoor ik ook de complementen kwijt wil. Buiten het boeken, twee keer kontakt gehad en beide keren snel en adequaat geholpen.

Over deze accommodatie is het meeste al geschreven. Vooral wie van rust en mooie natuur houdt kan hier zijn hart ophalen. Voor ons was het meer suf en saai. Bij de accommodatie was niks te doen, en het dorpje was waardeloos. Zelfs het beste pizza restaurant noemen ze naar een Spaanse stad (Barcelona).

Verder heeft deze accommodatie plus en minpunten die tegen elkaar wegvallen. Ons grootste minpunt, hondenbezitters mogen hun viervoeters meenemen....Voor ons geen smakelijk idee.

Tot slot, het zwembad krijgt een krappe voldoende, maar zwemmen met een badmuts (verplicht) is toch echt uit de tijd!!!

Totale accommodatie: Niks speciaals dus......

Zomaar weer

edwin
22-6-2012
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Als je van rust houdt en mobiel bent dan heb je hier alle mogelijkheden voor een goede nacht rust een verfrissende duik en een heerlijk uitstapje. Gelukkig nog niet al te touristisch. Rustig wandelen door de enge steegjes of lekker sportief met de fiets de berg op, het kan allemaal. Twee wken hier geweest, genoten van alles, en in het bijzonder van onze kleine man z'n eerste vakantie.

Super uitzicht!

Ilse
9-8-2011
  • Onderkomen7

Ons hoekappartement was nieuw en schoon maar sfeerloos minimalistisch ingericht. Alles voldeed echter en gezien de prijs voor een week in het hoogseizoen (550,-) klagen we niet! Erg mooie buitenruimte (balkon/terras) met prachtig uitzicht op het meer! Het park is kleinschalig en rustig. Mooi zwembad.

Het dorpje Dervio is op loopafstand, prima voor de dagelijkse boodschappen, een italiaans ijsje of korte wandeling. Veel locals en nog niet ontdekt door het massatoerisme...heerlijk! Het restaurant Via Diaz is een aanrader!

Wij hebben een prima vakantie gehad op dit park!

Verschrikkelijk huisje!!!

Anne
5-8-2011
  • Onderkomen1

De foto in de brochure laat alleen twee gebouwen met beneden en bovenverdieping zien. Onze "vakantiewoning"was een soort bunker, die tussen de twee gebouwen in ligt (een rij van 4 stuks). Het dak is een groot platform die voor iedereen toegankelijk is. Dus de hele dag, vooral 's avonds hoor je op het dak van je huisje mensen lopen, voetballen, etc. Ons uitzicht bestond uit een paar verbrande bomen ipv mooi uitzicht op het Comomeer. Het huisje was niet goed schoongemaakt. Het huisje is in de minimalistische stijl gebouwd en ingericht. Daar moet je van houden.

Wel een mooi zwembad. We hebben eigenlijk altijd geluk gehad op vakantie met onze appartementen, etc. Dit is voor de eerste keer dat wij niet tevreden zijn.

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wat een uitzicht bij aankomst! Er wordt aangegeven dat alle appartement meerzicht hebben, maar ik had het nog extra aangegeven bij preferenties, en dat loonde zich. Wij hadden een hoekappartement met panorama uitzicht over het Comomeer, tevens is je balkon dan ook 4 x zo groot, ideaal.Het appartement is netjes, schoon en er is alles wat je nodig hebt. Airco en internet is gratis.

In het dorp Dervio is zelf niet zo veel te beleven, een paar terrasje waar meestal alleen wat dorpelingen zitten. Aan het meer is een Loungebar, die is wel aan te raden. Lekkere cocktails en goede stoelen met prachtig vrij uitzicht op het meer. Er is een klein bakkertje waar ze ook standaard dingen als eieren, kaas, etc verkopen. Er zijn 2 supermarkten (Coop en Pelicano). De kleine straatjes en steegjes zijn de moeite waard om rond te struinen, echt prachtig.

Tip: vrijdagochtend markt in Colico (15 min rijden), Lecco bezoeken (30 min rijden), met de auto rond het meer of de bergen in!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Oasi del Viandante in Dervio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Oasi del Viandante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Residence Oasi del Viandante scoort een 6.89 uit 10 op basis van 11 reviews.