Bed & Breakfast Villa Viola

ItaliëLombardijeCuriglia con Monteviasco

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Viola voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 16 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 16 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

16 Reviews over Villa Viola

• 10Janick Struys03-08-2019

Heerlijke B&B bij Belgen

Fantastisch, gezellig, authentiek huis met grote slaapkamers. Privé badkamer, alles super proper en hygiënisch. Heerlijke bedden. Prima ontbijt met uitgebreide keuze, ook voor de kinderen. De avond wanneer we aankwamen zelfgemaakte pizza 😋!

• 10Nele09-06-2019

Geweldig

Geweldige accomodatie, en nog geweldigere gastvrouw. Els weet hoe ze haar gasten kan verwennen! Ik kom zeker terug!

• 9Inge Rondou05-06-2019

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar...

Het was 3 jaar geleden dat ik naar Villa Viola geweest ben. Ik vond het even fantastisch...

• 9Luc Devlies16-09-2017

zeer goed

Ver weg van de bewoonde wereld , maar de gastvrouw was altijd bereid om eten te serveren indien nodig. Ze was perfect om goede raad en inlichtingen te verschaffen aan mensen van de derde leeftijd ,kwestie van wandelingen en tiketten kopen en restaurants in de buurt.

• 10Fons en Maria26-07-2017

Fantastische plek!

De villa is gewoon schitterend, héél Italiaans in al haar glorie en wat een uitzicht! Het appartement ruim en luchtig, met grote ramen, zelfs bij heel warme dagen is er 's nachts de natuurlijke airco van de bergen. De uitrusting is compleet, alles is voorzien, heerlijke bedden. Het ontbijt, heerlijk, op het terras met prachtig uitzicht, alles erop en eraan, van eitjes met spek tot pannenkoekjes! Els en Didier zijn héél lieve, gezellige mensen, gastvrij, altijd klaar om te helpen, met de 4 x 4 nog wat hoger naar boven om lekker geitenkaas te gaan eten en Didier die ons 's avonds door het bos terug naar beneden leidt, geweldig! De ligging is ook heel mooi, in een Italiaans dorpje met vriendelijke mensen die graag al eens een praatje doen. De regio is héél groen met loofbossen en dan die geur, in juni bloeit de jasmijn en de kamperfoelie overvloedig! Het Lago Maggiore in de buurt is ook een surplus! Dit is de mooiste b&b die wij al bezocht hebben en ja... nu zijn wij dus verwend, moeilijk om dit te evenaren! Bedankt Els en Didier, tot ziens!!

• 10Inge Rondou08-05-2016

Formidabele plek

Alles was tip top! We konden altijd op Els rekenen om ons tips te geven. Prachtige locatie, lekker ontbijt, ruim appartement voor 4 met 2 badkamers!!!

• 10Patrick & Petra15-07-2015

Top !

Een thuis ver van huis. Zo'n gastvrijheid ! Bedankt, Els, om ons weeral zo een mooie vakantie te geven ! Klein adviesje voor de boekers : wil je het Lago Maggiore leren kennen ? Volg de tips van Els ! Tot vlug, Els en Didier !

• 9Bobils13-07-2015

Super fantastisch

Huislijke, gezellige B&B tegen democratische prijs met een fantastisch ontbijt. Els staat voor zowat alles en nog wat tot uw beschikking, een super gastvrouw. Van kokkin tot gids... en ook als chauffeur. We zijn nu reeds voor onze 5de maal in Villa Viola geweest en we krijgen er nog geen genoeg van. Nog steeds zijn er nieuwe plekjes te verkennen, andere paden te bewandelen, dit met info van Els. Didier staat ook steeds klaar daar waar het nodig is en de pannekoeken van ons moe waren overheerlijk. Voor ons is het altijd een beetje thuiskomen in het "Bella Italia" dankzij Els. Arrivederci

• 9ingrid steeman08-07-2015

Zeer leuke b&b

Ons verblijf was uitstekend Els is een zeer goede gastvrouw die ons zeer goed alle wandelingen en bezienswaardigheden heeft uitgelegd De b&b is hoog gelegen in een rustig en typisch bergdorp met 200 bewoners Als je naar hier gaat is het voor de rust en wandelingen in de prachtige bergen van Curiglio

• 9Fantastisch verblijf hier !02-07-2015

Wij komen hier zeker terug !!

Prachtige locatie, uitstekende slaapkamers met elke kamer zijn unieke stijl en een uitstekend verzorgd ontbijt om de dag aan te vatten. Een ideale verblijfsplaats om deze streek te gaan verkennen of om eventueel wandelingen te doen. De uitstap te voet naar Monteviasco is een aanrader maar reken er wel op dat deze wandeltocht 3 uur in beslag neemt maar dat ze je een onvergetelijke ervaring zal bezorgen. Dankzij Els en Didier, de uitbaters van deze B&B kom je de interessantste adressen te weten om lekker te gaan eten en dit tegen een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het zwembad is een ideale afkoeling voor de kinderen en het zicht op de vallei is adembenemend. Wij hebben in ieder geval tesamen met onze vrienden enorm genoten van deze B&B en wij zijn zeker van plan om hier nog terug te komen.

Bed & Breakfast Villa Viola info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met