Vakantiehuis Casa Flora

ItaliëLombardijeCrone

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Casa Flora voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Casa Flora

• 8Hermans30-08-2010

Mooie locatie, prachtig uitzicht

Omdat we op Residence Vico geen plek meer konden bemachtigen werd ons dit aanbevolen. Met 2 gezinnen met kids tussen 2-5 jaar een weekje doorgebracht. Grote appartementen met 2 verdiepingen, incl een inpandige garage (lastig parkeren wegens helling). Vanuit tuin een schitterend panorama op dorpje en het meer. Tuin niet veilig voor kleine kids wegens sterke helling! Huis is zeer ruim met alle gemakken. Trui aan te bevelen voor de avonden. Hebben van facaliteiten van Vico gebruik gemaakt, schitterend rustig park, mooi gelegen aan Idromeer. Mooi zwembad. Door goede overzicht perfect voor kleine kinderen.

Eigenaar van Casa is Hotel del Alpi. Broer en zus zeer vriendelijk en behulpzaam. Dorpje is klein, maar authentiek. Bakkertje, slager, kleine super, allemaal op 3 minuten loopafstand. Geen massa, waardoor wij zeer genoten hebben. Let op, voor kinderen > 8 jaar is hier niet veel te beleven. Of je moet naar de campings gaan die hier aan meer liggen.

AANRADER!

Vakantiehuis Casa Flora info