7GoedScore uit 1 review

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Ibis Cremona

Welkom bij ons hotel in Cremona! Geniet van ons zwembad en de nabijheid van het strand, waardoor u zich direct in vakantiesferen waant. Ontspan en kom tot rust in onze comfortabele kamers en geniet van de uitstekende faciliteiten die wij te bieden hebben.

Ibis Cremona

De Ligging

Ons hotel ligt in Cremona, met de dichtstbijzijnde luchthaven Mailand - Malpensa (MXP) op een korte afstand. Met de auto kunt u gemakkelijk parkeren in onze garage of op de parkeerplaats. Het strand en het stadscentrum zijn ook goed bereikbaar. U kunt dagelijks genieten van een voedzaam ontbijt in ons hotel, wat een goede start van de dag garandeert.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 100 kamers, allemaal voorzien van airconditioning en verwarming. De kamers zijn comfortabel ingericht met een tweepersoonsbed, een kluis, een bureau en een badkamer met douche en föhn. Rolstoelvriendelijke kamers en faciliteiten zijn beschikbaar voor gasten met een handicap. Daarnaast hebben we een lift, bagagedepot, kluis, tv-ruimte, wasservice, conferentieruimte en muntwasserette. Gasten kunnen ook gebruikmaken van de Wi-Fi, drankenautomaat en parkeergelegenheid.

Eten en drinken

In ons hotel wordt dagelijks een voedzaam ontbijt geserveerd. Voor lunch en diner zijn er verschillende eetgelegenheden in de omgeving te vinden. Als u kiest voor een all-inclusive verblijf, betekent dit dat alle maaltijden en drankjes inbegrepen zijn, zodat u zorgeloos kunt genieten van uw verblijf.

Goed om te weten

Bij ons hotel accepteren we de volgende creditcards: American Express, Visa, Diners Club, JCB en MasterCard. We staan klaar om al uw vragen te beantwoorden en u te helpen met eventuele verzoeken. Zorg ervoor dat u op de hoogte bent van de beperkte mobiliteit en neem contact met ons op voor meer gedetailleerde informatie over specifieke behoeften.

• Liften

[email protected]

70 Via Mantova , 26100

Website

Ibis Cremona

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.