Hotel Odissea

Kleine hotelsWeer vandaag27°16°
Hotel Odissea

We hebben een aantal aanbieders voor Odissea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Odissea in het Nederlands

Een gezellig familie hotel!

danielvanderhaeghen
25-4-2012

We zijn daar eind augustus 2011 geweest voor 9 dagen en het is een hotel dat uitgebaat wordt door de zoon en zijn moeder. Ze hebben ook een chef die heerlijke dingen voor je klaar maakt en die een mondje nederlands spreekt. Alleen al voor het uitzicht is het daar zo fantastisch maar ook de lekker wijn en de gezellige avonden. Normaal verblijven de mensen daar maar een dag of 2, 3 maar ik vond die 9 dagen zeker niet te veel. Het is een ideale uitvalbasis om alle steden hier rond te bezoeken. Zelfs een trip naar Milaan kan je doen (wat ik zelf gedaan heb), er is een goeie verbinding naar daar. Het enige nadeel zijn de kamers, ze zijn verouderd maar daarom niet minder proper. Ik wil er zeker nog naartoe!

Gereisd Met partner in augustus 2011

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesStrijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Odissea in Consiglio di Rumo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Odissea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.