Reviews over Consiglio di Rumo

Een gezellig familie hotel!

danielvanderhaeghen,
    25-4-2012

We zijn daar eind augustus 2011 geweest voor 9 dagen en het is een hotel dat uitgebaat wordt door de zoon en zijn moeder. Ze hebben ook een chef die heerlijke dingen voor je klaar maakt en die een mondje nederlands spreekt. Alleen al voor het uitzicht is het daar zo fantastisch maar ook de lekker wijn en de gezellige avonden. Normaal verblijven de mensen daar maar een dag of 2, 3 maar ik vond die 9 dagen zeker niet te veel. Het is een ideale uitvalbasis om alle steden hier rond te bezoeken. Zelfs een trip naar Milaan kan je doen (wat ik zelf gedaan heb), er is een goeie verbinding naar daar. Het enige nadeel zijn de kamers, ze zijn verouderd maar daarom niet minder proper. Ik wil er zeker nog naartoe!

geweldige keuken

Sonja Timmermans,
    4-8-2011

het is een hotel met sfeer, ontbijt is goed en het diner is geweldig. Ze hebben veel eigen gemaakte producten. Eigenaar en zoon zijn erg gastvrij.

Kamers zijn wat aan de kleine kant, maar wel gezellig. Er is een klein zwembad. Verder is er weinig voor kinderen, terwijl er toch veel kinderen zijn. Maar rond heel het como meer is er bijna niets voor kinderen.

Leuk hotel voor een paar overnachtingen. Je kunt er heerlijk ontspannen.

Ontzettend mooie plek!

Esther & Reinier,
    16-10-2010

Agriturismo Ca `del Lago is een ontzettend mooie, gerenoveerde boerderij. Je voelt je er snel thuis. Onze kamer keek uit over de olijfgaard en in de verte een klein stukje Comomeer. Het buitenzwembad(wel koud) en de ligweide zijn heerlijk.Het eten is echt Italiaans. Het Comomeer ligt op ongeveer een kwartier lopen. De Wellness is heerlijk en goed onderhouden. Al met al een heerlijke plek om naar toe te gaan.

Een vakantie om nooit meer te vergeten

M. van Dijk,
    3-1-2010

Wat heb ik hier genoten van de prachtige omgeving. Het uitzicht op de bergen met op te toppen de “eeuwigdurende sneeuw” terwijl je aan het zwembad ligt te zonnen is om nooit meer te vergeten. Het staat voor eeuwig op mijn netvlies. Het ontbijt is uitstekend en redelijk uitgebreid, met heerlijke zelfgemaakte jam en zelfs zelfgemaakte vruchten taart (zo ontzettend fout bij het ontbijt maar zo ontzettend lekker, ook om nooit meer te vergeten. Mooie plaatsen in de omgeving te bezoeken met de auto of met de boot. Zoals Bellagio en Menaggio, redelijk toeristisch maar absoluut een aanrader. In Italië is de digitale snelweg nog niet zo ver ontwikkeld als in Nederland en de manager spreekt wel Engels maar …… dat gaat op z’n Italiaans, dit kan misverstanden opleveren.

Typisch en pittoresk

Jolanda,
    27-8-2009

Wij hebben onze vakantie in Italie net achter de rug en zijn 4 nachten in Ca de lago geweest. Wat een tophotel! En toch met het knusse van een agriturismo. De sfeer is goed en de kamers zijn comfortabel en gezellig ingericht met fijne bedden. S'ochtends gewekt door de kerkklokken vanuit de bergen en een prachtig wijds uitzicht. De ligging van het hotel is prima, omgeven door een grote tuin met gras en een klein maar fijn schoon zwembad en voldoende ligbedden. Verder onder het hotel een supermooie sparuimte met sauna ed. Om het hotel heen vind je een olijfgaard en een tuin met bessen, frambozen en bramen, deze krijg je s'avonds weer bij je dessert, heel leuk.

Je kan heerlijk eten in het hotel, een menu van 4 gangen kost slechts € 23,-,Ontbijt is niet heel uitgebreid, maar wel erg lekker met zelfgemaakte jam, taart en koekjes! De manager Gianluigi is vriendelijk en heeft genoeg tips over de omgeving. Echte aanrader dit hotel!

Consiglio di Rumo scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews