Bed and Breakfast Storico

Bed and Breakfast Storico

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag25°15°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Storico voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Storico in het Nederlands

Niet geschikt als overnachting

Rolf
27-7-2016

Als overnachting plek is het niet geschikt. Het B&B ligt midden in het centrum van como. Wij hadden een vrij kleine kamer zonder airco. Hierdoor met de "balkon" deuren open geslapen. Maar s'nachts veel lawaai in het centrum. Het personeel is ter plaatse aardig en behulpzaam. Maar als je eenmaal weg bent reageren ze nergens meer op. Het B&B ligt in een Traffic Limito zone. Het personeel zou echter met de politie regelen dat we voor de deur mochten in en uitladen. Helaas bijna een jaar later toch 2 boetes. De B&B had ons kenteken te laat doorgegeven aan de politie. Ondanks meerdere contact pogingen wordt nergens op gereageerd.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Storico in Como, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Storico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.