Hotel In Riva al Lago

Met jonge kinderen

Prima hotel

Valstar
30-7-2017

Prima hotel, uitgebreid ontbijt, aardige mensen. Wij hadden een 4-persoonskamer met airco en ven aan het plafond.

Wij hebben het gebruikt als doorreis hotel naar Umbrië. Beneden is een restaurant waar je uitstekend kunt eten tegen een redelijke prijs.

Leuke goede tussenstop

sabine_langenaerde
7-8-2014

We zijn naar dit hotel geweest als tussenstop naar Toscane ( camping le capanne ). Direct aan Comomeer ,leuke wandeling gedaan en een lekker ijsje gegeten -))

Kamer : dik in orde, een kamer met 2 persoonsbed en daaraan verbonden een stapelbed met badkamer, heel proper en zeker groot genoeg. Ze hebben op gelijkvloers een restaurant en daar kan je lekker eten, lekkere pizza -)) en zeker niet duur.

De eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam en rijdt mee naar de ondergrondse parking. Inderdaad je moet wat goed kunnen parkeren want de parking gaat tamelijk naar beneden maar op zich propere parking en de volgeladen auto stond toch veilig.

Lekker ontbijt , alles wat je nodig hebt is er .

Zeker een aanrader als tussenstop of 2 dagen Comomeer .

Hotel In Riva al Lago is een eenvoudig maar goed hotel met een gunstige ligging vlakbij het Como meer en het centrum. We verbleven in een family kamer met 2 volwassenen en 2 kinderen van 12 en 16 jaar. De kamer had een 2-persoonsbed, stapelbed, tv en aparte douche/wc-ruimte. Ontbijt was goed. Prijs ook gunstig en een zeer behulpzame eigenaar. Gebruik gemaakt van de parkeergarage, maar achteraf gezien is parkeren op straat daar ook zeker een goede optie. Al met al een goede keuze voor onze overnachting op doorreis naar Toscane.

Prima doorreis-hotel!

cef_schillings
4-9-2010

Prima hotel!

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar Toscane. Twee jonge kinderen, twee volwassenen. Kamer met badkamer geboekt. Kamer was netjes; twee-persoonsbed (goede matrassen!) en een stapelbed. Kamer was betegeld wat wel zo hygienisch is (ipv vloerbedekking).. Geheel zeer netjes en schoon, wel klein.

Ligging is perfect! Je wandelt in 1 minuut naar het Comomeer en het centrum. En dan het restaurant onder het hotel; ik heb daar de lekkerste pizza ooit gegeten!

Kortom; aanrader!

beetje teleurstellend

chianti
16-8-2010

Wij hebben 1 nacht overnacht in dit hotel tijdens heenreis van onze vakantie. Ik vond het teleurstellend. Oke, het is niet duur. Maar wij hadden een 3 persoonskamer geboekt voor koppel met kind. Krijgen we een kamer met stapelbed en los bed. Kamers zijn erg klein. Al je een bed zoekt is het prima.. Maar meer moet je eigenlijk niet verwachten. Ligging is centraal. Je zit zo tussen de terrasjes van como. Garage voor auto is goed geregeld.. Staat in een kelder die met een sleutel bij receptie is te openen. Je moet wel een beetje goed kunnen parkeren.. :-)

Ontbijt is goed

Prima "doorreis" hotel

Fam T.
16-9-2009

Overnacht ivm doorreis naar Toscane, Leuk hotel in centrum van Como en als je de straat oversteekt sta je aan het meer.

Kamer ziet er goed en netjes uit, 's avonds om 18.30 uur kun je de airco aanzetten, er hangt ook nog een grote vebtilator aan het plafond.

Eigenaar is zeer behulpzaam.

We waren met twee kleine kinderen, 1 en bijna 3, zaten echter op de bovenste verdieping zonder lift, dit is wat lastig maar toch goed te doen.

Hotel is het beste te boeken (ook volgens eigenaar) via de eigen site, via andere sites is het een stuk duurder. Kun je gelijk een parkeerplek bijboeken, hiervoor kun je ze gewoon een mailtje sturen, de parkeerplek kun je niet op het boekingsformulier aanvragen.

Nu een vier persoonskamer met ontbijt en beveiligde overdekte parkeerplek voor 98 euro.

Al met al een leuk hotel en in Como is opzich ook een bezoekje waard. Leuk stadje waar we rustig hebben gewandeld en lekker hebben gegeten.

eenvoudig schoon hotel

Julie
23-8-2009

Eenvoudig schoon hotel op loopafstand van het Comomeer, wij zijn hier 1 nacht verbleven op de terugreis naar huis vanuit Toscane. Wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen, kregen de kleine suite, wat bleek te bestaan uit 2 ruime slaapkamers, badkamer, keukenblokje inclusief airco, 2 tv;s en nog een heerlijke grote ventilator boven de bedden. Ontbijt was inbegrepen en dat alles voor 135 euro. Ontbijt was redelijk. Wij konden onze auto parkeren voor 5 euro extra in een bewaakte parkeergarage van het hotel. Op het terras waar in de ochtend het ontbijt wordt geserveerd is in de avond een restaurant waar je voor weinig oa heerlijke pizza's kunt eten. Dit restaurant zat heel snel vol met italianen en veel mensen konden teleurgesteld iets anders gaan zoeken. Vanaf het hotel loop je zo naar het meer en naar het centrum van Como, zo waan je je zelfs op de terugreis nog in vakantiesfeer!

Prima doorreis hotel naar Toscane!

fam. M.
7-7-2009

Prima hotel op doorreis naar Toscane. Heerlijk ontbijt 's ochtends buiten aan een klein, druk Italiaans steegje, zodat je alvast echt in de vakantiesferen komt!

De eigenaar van het hotel helpt je met het vinden van de parkeerplaats in een overigens goed beveiligde parkeergarage op 200 m. van het hotel Hij gaf ons als tip dat rechtstreeks reserveren goedkoper is dan via booking.com. Ook met kinderen prima te doen, terwijl booking.com aangeeft dat dit geen hotel geschikt voor kinderen is.

2008

Schoon, zeer betaalbaar, vriendelijk

Suzie Grinwis
11-8-2008

Op doorreis naar Barbarano Romano heb ik hier met mijn reisgenote overnacht. De kamer (met stapelbed) was superschoon, goede matrassen, schone handdoeken en netjes sanitair. Zeer vriendelijke en behulpzame familie, de twee zoons spreken zelfs redelijk engels. 's Avonds bij het hotel gegeten voor totaal €13,50!! Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. De volgende reis naar Italië kom ik hier zeker terug!!

Ideale tussenstop voor vakantie in Italië

Hendrik Van de Manacker
1-8-2008

In juli voor de 6e keer teruggeweest : echt een aanrader.

Beste prijs voor hotel aan het Comomeer - op loopafstand van centrum. Heel uitgebreid ontbijbuffet inbegrepen. Parking kan mee gereserveerd worden (aan te raden).

Vriendelijk onthaal door de eigenaar Mario.

Wij komen hier zeker nog terug.

We hebben een aantal aanbieders voor In Riva al Lago voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel In Riva al Lago in Como, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel In Riva al Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.