Hotel Bel Sit

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Bel Sit voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bel Sit in het Nederlands

Met vrienden

Zeer slecht, smerig en onvriendelijk

broodjekaas
16-4-2011

Dit hotel is absoluut geen aanrader. Wij waren hier met een groep, en hadden geen optie om weg te gaan. Anders hadden wij dat gelijk gedaan. We hebben 3 nachten moeten slapen in een kamer zo lek als een mandje, de tocht was verschrikkelijk. De badkamer was ranzig met schimmel overal en van schoonmaken hebben deze mensen nooit gehoord. Het ontbijt was zeer matig, weinig keus en wat er al was werd niet bijgevuld als het op was.

De laatste nacht dat wij er waren, stond een feest gepland. Wij sliepen pal boven de feestzaal en hebben niet kunnen slapen voor 02:00 uur. Klagen had geen zin. Je werd gewoon uitgelachen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bel Sit in Comerio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bel Sit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.