Colico

Reviews over Colico

mooie appartementen vlakbij het Comomeer

Anna Anita,
    25-2-2016

Casa delle Rose heeft moderne appartementen, netjes en schoon, gelegen in een mooie aangelegde tuin met zwembad en apart omheind zwembad met klein speeltuintje, en dus ook geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Op 5 min lopen een grote supermarkt met verse broodjes. Naar het dorp en de strandjes kan ook te voet.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Mooi ruim apartement met super uitzicht

liana,
    18-5-2015

Heerlijk apartement met 2 badkamers. Ruime kamers en tuin met omrastering zodat hond er vrij rond kan lopen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Prachtig

Thijs Colbers,
    26-7-2013

Heel netjes, mooie ruime kamer. Heerlijk en heel uitgebreid ontbijt. Erg aardige gastvrouw. Mooie omgeving bij Como-meer tegen de Alpen aan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prachtige rustige authentieke plek

Kees-Jan,
    16-8-2011

Een paradijsje aan het meer / in de bergen.

Angelo is buitengewoon gastvrij en behulpzaam.

TOP vakantie gehad

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Een heerlijke rustige en mooie locatie!

Nikita Schoemaker,
    12-8-2011

Casa la Vaca (ook wel Villa Dina) is een prachtig huis met meerdere appartementen. De laatste 100 meter naar het huis rij je op een mooi plattelandsweggetje omgeven door bomen.

Wij verbleven in appartement Bach, gelegen op de eerste verdieping van het huis. We hadden een heerlijk balkon met uitzicht over het Como-meer, waar je met een goed boek de dag door kan brengen in de schaduw. Het appartement was ruim en van alle gemakken voorzien, met een open woongedeelte met keuken en een ruime bad- en slaapkamer. Op de vliering bevond zich een tweede slaapkamer met een tweepersoons- en een eenpersoonsbed. Het appartement was huiselijk ingericht, met een open haard, mooie meubels en een kleine bibliotheek.

Het dorpje Colico is te voet bereikbaar en je kan hier lekker eten en genieten van het mooie Como-meer.

Wij hebben ons hier uitstekend vermaakt en zijn lekker tot rust gekomen!

Gereisd met vrienden in augustus 2011
Colico scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews