Vakantiepark Costa Verde Natura

ItaliëLombardijeClusane sul Lago

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Costa Verde Natura voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 3 reviews

• 10Activiteiten

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

3 Reviews over Costa Verde Natura

• 10Marc Eenkhoorn05-09-2021

Tis hier fantastisch!!

Super mooi park Super veel ruimte Ook na 5 jaar verveelt het niet om hier te komen Zoek je rust, dan ben je op de juiste locatie Hele fijne bediening Super leuke eigenaren. Alles kan en niks is te moeilijk. Engels en Duits sprekende mensen

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Fred02-09-2018

Prachtig complex middenin de natuur

Wat een geweldig mooi complex. Zowel accomodatie als faciliteiten zijn zeer goed en uitstekend onderhouden. Huisjes zijn van alle gemakken voorzien, zoals een prima bed, heerlijke doucheruimte en airco. Complex is erg mooi aangelegd en sluit perfect aan bij de mooie natuur. Zwembad is heerlijk (water temperatuur is precies goed) en van fietsen, kano's, waterfietsen, sportveldjes kun je gratis gebruik maken wanneer je maar wilt. De eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. En terecht trots ......op de geweldige plek die ze hebben weten te creeeren.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Ronald22-08-2018

Fantastisch!

Complex is uit 2015 en dat is aan alles af te zien. Prachtig onderhouden appartementen en alles binnen is luxe, schoon en nieuw. De eigenaren zijn zeer gastvrij en aardig. We waren al vroeg aanwezig en konden al om 12u in ons appt. We hadden een appt met 1 slpkm voor ons 4-en (kids van 6 en 3). Dat was ruim zat. Goede slaapbank in de woonkamer, heerlijke bedden en verduisterende gordijnen. Prima douche en ruime bdkmr. Veel kastruimte en een kluisje. Grote koelkast. Tafel voor 4 binnen en een buitentafel. Vanaf onze "tuin" hadden we zicht op het zwembad. Heerlijk stuk grasveld voor ons appt. Alle appt waren bezet maar toch was het nooit druk bij het zwembad. Meerdere soorten goede ligstoelen bij het zwembad. De kids hebben genoten van de waterfietsen (gratis). Elke avond met de prima (gratis) fietsen op pad in de omgeving. Perfecte (gratis) Wifi. Heerlijke rustig op het park 's avonds. Geen last gehad van de weg ernaast. Goede lunch ook

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen