Hotel Re

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Hotel Re

4 reviews over Hotel Re in het Nederlands

Slechte buurt maar prima hotel

Hendriks
27-10-2016

3 dagen Milaan en 2 nachten in hotel Re. Hotel zelf is netjes en prima met vriendelijk personeel, de kamers zijn wel wat gedateerd. De buurt waar het hotel in ligt is erg slecht. Kwartier van de metro af en als het donker wordt komen de criminelen en prostituees naar buiten. Het wordt afgeraden om over straat te lopen s'nachts.

Vervoer van vliegveld naar het centrum van Milaan is erg goed geregeld, bij aankomst op het vliegveld staan er genoeg bussen waarmee je voor €5 50minuten reist, ook voor de terugweg.

2008

Aanrader

Chantal
25-12-2008

Een mooi hotel met ruime kamers. Kamers zijn schoon met verzorgde badkamer en elke dag schone handdoeken. Ontbijt is zeer uitgebreid en je kan tot 11 uur ontbijten. De enige nadeel is dat het hotel toch vrij ver van de metro verwijderd is (circa 15 minuten wandelen)

De moeite waard

Chantal
3-11-2008

Een goed hotel met inderdaad vriendelijk personeel. Ontbijt is uitgebreid en ook voor de langslaper toegankelijk. Afstand naar metro is jammer genoeg wat ver maar zo zie je iets van Milaan. Ik zou hier zeker terugkomen.

Vakanties.nl

absolute aanrader voor een bezoek aan milaan

fam Aarts
8-8-2008

Ligt aan de rand van Milaan, heel goed bereikbaar met de auto. 10 min lopen van het metrostation, met de metro binnen een kwartier midden in het centrum, zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers met alle luxe. Gratis parkeren op afgesloten terrein van het hotel. Goed verzorgd ontbijt. Ideale hotel voor een paar dagen milaan.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Re in Cinisello Balsamo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Re zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.