Géén boekingskosten

ItaliëLombardijeCernobbio

7.8GoedScore uit 8 reviews

8 Reviews over Albergo La Vignetta

• 9Frank Verbeek19-08-2018

Fantastisch hotel met vriendelijke eigenaren

2 nachtjes, op de terugreis naar huis, in dit hotel verbleven. 2 ruime kamers naast elkaar. (1 voor de kinderen) Beiden met balkonnetje en uitzicht op het meer. Hotel en kamers schoon en sfeervol authentiek. Prima bedden. Erg vriendelijke eigenaren. Ontbijt is goed en compleet met broodjes, eitje, pancakes, fruit, müsli en diverse dranken. De eigenaar kan goed koken en we hebben een heerlijk dinner gehad met een nog lekkerder dessert. (Wel wat aan de prijzige kant) De omgeving is natuurlijk geweldig. Je loopt zo naar de oevers van het Como meer. Aanrader is om een (zeil)bootje te huren. Al met al een heel goed hotel waar we zeker weer terug gaan komen.

(Met een bagagewagentje is het wel een beetje manoeuvreren door de smalle straatjes)

• 10Anne Gabrielides11-07-2014

a fantastic stay

This small hotel and restaurant is wonderful! Amazing views, delicious food, friendly service where nothing was ever a problem, clean and comfortable. We will be coming back!

• 8Deborah26-10-2013

Eenvoudig, schattig hotel op prachtige locatie

Wij waren op doorreis naar Toscane. Voor een overnachting is het prima, ik zou het niet snel aandoen voor een langere periode. De familiekamer was zeer ruim, eenvoudig ingericht en schoon. Prima bed. Wij hadden de kamer met een stapelbed op de bovenste etage. Deze kamer heeft werkelijk een prachtig uitzicht. Houdt er rekening mee dat er geen airco is en dat het echt heel erg warm is op de kamer. Het ontbijt was eenvoudig, maar wel lekker. Je kan er 's-avonds eten. O.a. heerlijk vers gemaakte pasta, maar daar betaal je dan ook wel voor. Super is gratis wifi, kan wel traag zijn. Eigen parkeerplaats bij het terrein, wel krap en als je laat aankomt vol. Personeel was overigens zeer behulpzaam en vriendelijk.

• 10Peter Van Decraen20-08-2013

Een aanrader voor wie houdt van italiaanse charme!

Na diverse malen in La Vignetta te hebben verbleven kunnen we met zekerheid stellen, dit is 'one of a kind'! Charmant, authentiek en romantisch in al zijn eenvoud. De kamers zijn netjes met originele vloertegels, dubbele binnendeuren, hoge plafonds en mooie muursjablonen wat ze een unieke uitstraling geeft. La Vignetta heeft een zeer mooi terras waar je volledig tot rust komt en heerlijk kunt ontbijten, lunchen en dineren. De keuken is verfijnd en van een sublieme kwaliteit. De eigenaars Tommaso en Daniela zijn hartelijke mensen die je direct doen thuis voelen en samen met hun personeel een geweldig team vormen. Tommaso spreekt zelfs een mondje nederlands. La Vignetta ligt op 5 minuten wandelen van het meer en past perfect in het idyllische plaatsje Cernobbio. Een echte aanrader!

• 8angelar-p14-08-2011

gezellig oud hotel

Familiekamer met uitzicht op het meer. Uitstekende keuken voor het diner. Straat omlaag lopen en je staat bij het meer. Ontbijt klein in keuze, maar wel goed verzorgd.

• 3R.Blom13-07-2009

voor een nacht, goed te doen.

Let goed op! als je op een dinsdag aan komt, want dan is het hotel gesloten. Wij kregen keurig een mail vooraf wanneer we dachten aan te komen, zo dachten wij dat is netjes en dat was het ook maar wij kwamen aan om 13.00 uur en zodra we ingecheckt hadden ging de deur op slot en kregen wij wel een sleutel om langs de zijkant binnen te komen, maar wilde daar graag in de avond eten en in de middag een glaasje drinken, maar dat konden we wel vergeten. Dit was ons helaas niet van te voren gemeld ook op de website staat hier niets over. Ontbijt: ja, inmiddels weten wij wel dat er geen nederlands ontbijtje wordt geserveerd in Italië, maar in dit hotel was er alleen maar jam, jam en jam. Voor de jam liefhebbers, geen probleem.

• 6Vicky23-02-2009

Gemakkelijk als tussenstop

Gezllig hotel zonder grote luxe. Gemakkelijk als tussenstop als je een hele dag gereisd hebt en de volgende dag je trip nog verder zet. Vlakbij de autosnelweg.

• 8Nijn09-05-2007

Trattoria Albergo La Vignetta, een zeer gezellig, sfeervol, intiem Italiaans hotelletje. Slechts een paar kamers in een uiterst rustieke omgeving met prachtig uitzicht op Lago di Como. Bedden zijn, goed, kamers schoon, beetje gehorig. Sommige kamers hebben geen douchecabine (wel wastafel), dus toilet/douche delen. Maar laat je hierdoor niet afschrikken, ook niet door die ene ster! Als je niet op luxe uit bent maar iets lokaals dan is dit voor een paar dagen een prima logeeradres. Je voelt je hier helemaal in Italie! Uitstekende keuken en een oergezellig terras. Uiterst vriendelijke eigenaar, die met trots de wijnkelder laat zien. La Trattoria bevindt zich tegen de heuvel, een paar straatjes boven de hoofdweg. Naast het hotelletje een kleine prive parkeerplaats. Van hieruit kun je de hele omgeving aftouren, per auto of per mountainbike (om een deel van het meer heen). Leuke, kleine rustieke plaatsjes langs het meer, of een boottochtje er over!

Hotel Albergo La Vignetta info

Het complex