Reviews over Cavenago di Brianza

Heerlijk doorreis hotel

julie,
    15-2-2015

Op de heenreis naar onze bestemming in Toscane hebben wij hier 1 nacht overnacht. Het hotel is makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg in de buurt van Milaan. In een ondergrondse parkeergarage kan je de auto parkeren en met de lift kom je in het hotel uit. Wij hadden voor een gezin van 5 de split level kamer geboekt. Heerlijke ruime kamer met hele goed bedden, 2 badkamers. Alles erg luxe, zelfs 1 badkamer met jacuzzi. In het hotel zijn 2 restaurants, waarvan 1 met Michelin ster. Deze hebben wij niet uitgeprobeerd, wel het andere restaurant, waar wij heerlijk gegeten hebben. het ontbijt was uitgebreid en luxe met oa gerookte zalm en heerlijke verse broodjes. Zeer zeker een aanrader als je goed uitgerust en relaxed weer op weg wil gaan.

Geschikt voor de zakelijke bezoeker

Erik,
    8-8-2012

Een prima, luxe hotel, direct aan de autosnelweg gelegen.

Goede faciliteiten voor zakelijke besprekingen, prima hotel gelegen in een klein dorpje niet ver van Milaan.

Het hotel richt zich geheel op de zakelijke bezoeker.