Hotel Spampatti

ItaliëLombardijeCastione della Presolana

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Spampatti voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Spampatti

• 9Lisette26-03-2008

Voor de deur van het hotel een aantal skipistes! Gewelidge locatie om te skiën, vooral als je beginner bent kun je er goed oefenen. In de periode begin maart dat wij er waren, was het lkkr rustig en prima te doen voor 5 daagjes skiën. Er gaat een gratis pendelbusje naar Monte Pora als je iets hoger en verder wilt skiën. Daar is het wel wat drukker, vooral in het weekend. Een paar leuke restaurantjes om GOEDKOOP te kunnen eten en drinken! Iets wat wij wel miste waren gezellige terrasjes vlakbij het hotel om 's avonds te kunnen eten en/of drinken. Apresski is er niet bij! Het eten in het hotel is Italiaans en helemaal TOP! We zijn gevlogen, vanaf Wezen in Duitsl...totaal waren we met zn 6en nog geen 2000 euro kwijt voor de reis en hotel. Skimateriaal huren en skipas zat al bij de prijs inbegrepen. We hebben via het hotel zelf geboekt, op internet. Het personeel is onwijs vriendelijk..een aantal engels-sprekend (erg handig!)Ze doen alles voor je, zelfs een praatje maken

Hotel Spampatti info

Facilities