Hotel La Rosa

HotelWeer vandaag25°14°

We hebben een aantal aanbieders voor La Rosa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Rosa

immerso nel verde dei monti

gianni
9-7-2011

L'hotel la rosa è un luogo dove soggiornare in tutta tranquillità anche con bambini a seguito lo staff é molto gentile e attento (gestione familiare), la cucina ottima il tutto a prezzi concorrenziali, sicuramente da consigliare a tutti.

Gianni e Giulia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Rosa in Castione della Presolana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Rosa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.