Hotel Il Talento Nella Quiete

Kleine hotelsWeer vandaag19°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Il Talento Nella Quiete voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Il Talento Nella Quiete in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeer goed, heel gastvrije gastheer

Griet
28-8-2011

Ik kan alleen maar bevestigen wat de vorige beoordelaar vertelde. De gastheer was echt zeer gastvrij. We hadden 2 kleine kleuters bij en ook zij werden als volledige gasten beschouwd. Ik voelde me er echt thuis.

Ook waren hebben er slechts één nacht doorgebracht op doorreis naar Toscane. Maar ik wil zeker terug, dit een plaats waar ik van houd om op vakantie te gaan.

zeer goed hotel, zeer gastvrij

inge
15-8-2011

Wij hebben hier een nacht overnacht op weg naar toscane. Ik vond dit jammer, ik had liever nog een paar nachten gebleven. Deze eigenaar snapt echt het woord gastvrij. nNets is teveel. Bv. Iets eerder eten ivm kleuter: geen probleem

Het avondeten en het ontbijt vonden wij ook super. Alles is zelfgemaakt. Van de honing, het vlees, groeten, fruit, broodjes, yoghurt,... en dat proef je heerlijk!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Talento Nella Quiete in Castiglione d'Intelvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Talento Nella Quiete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.