Reviews over Castiglione d'Intelvi

Charmant en kwaliteitsvol

gino_derdaele,
    2-10-2014

Zeer vriendelijk en behulpzaam, lekker en uitgebreid ontbijt, zeer goed restaurant (vraag naar voordelig halfpension), nette en degelijk ingerichte kamers, ruime en afgesloten parking, rustig tuintje met zwembad, zeker een aanrader als je de streek rond het Comomeer wil bezoeken.

Zeer goed, heel gastvrije gastheer

Griet,
    28-8-2011

Ik kan alleen maar bevestigen wat de vorige beoordelaar vertelde. De gastheer was echt zeer gastvrij. We hadden 2 kleine kleuters bij en ook zij werden als volledige gasten beschouwd. Ik voelde me er echt thuis.

Ook waren hebben er slechts één nacht doorgebracht op doorreis naar Toscane. Maar ik wil zeker terug, dit een plaats waar ik van houd om op vakantie te gaan.

zeer goed hotel, zeer gastvrij

inge,
    15-8-2011

Wij hebben hier een nacht overnacht op weg naar toscane. Ik vond dit jammer, ik had liever nog een paar nachten gebleven. Deze eigenaar snapt echt het woord gastvrij. nNets is teveel. Bv. Iets eerder eten ivm kleuter: geen probleem

Het avondeten en het ontbijt vonden wij ook super. Alles is zelfgemaakt. Van de honing, het vlees, groeten, fruit, broodjes, yoghurt,... en dat proef je heerlijk!!!

Absolute topper!

G. Reuhl-Montizaan,
    21-8-2009

Gastvrij! Zeer vriendelijke bediening!

Culinair een topper! Na een dag weg is het een thuiskomen! Prachtige ligging in de bergen! Rust!