Hotel Sheraton Milan Malpensa Airport

Hotel Sheraton Milan Malpensa Airport

8.2Fantastisch

Italië, Lombardije, Case Nuove

Op vakantie geweest naar Sheraton Milan Malpensa Airport?

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Milan Malpensa Airport voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Sheraton Milan Malpensa Airport

• 8.18-01-2014

Luchthavenhotel met zwakheden.

Een bijna nieuw luchthavenhotel, aan te bevelen voor een nacht, want met directe toegang tot de luchthaven. Het restaurant en de club lounge helaas niet aan te bevelen, aangezien de toebereiding van de gerechten niet volgens verwachtingen waren. Kamer nieuw, badkamer modern, schoon, modern.

Gereisd in januari 2014

• 8.12-11-2013

Ideaal voor mensen die op de luchthaven moeten zij

Het grootste voordeel van dit hotel is de ligging vlakbij Terminal 1 van de luchthaven van Malpensa. Een verdieping lager rijdt de trein 'Malpensa Express' om de 30 minuten rechtstreeks naar het stadscentrum van Milaan. Vaak zijn er heel goede aanbiedingen voor kamerprijzen. Het hotel is duidelijk gericht op gasten voor korte verblijven en conferenties. Zeer vriendelijk ontvangstpersoneel en een relatief grote kamer voor een conferentie- en luchthavenhotel. Behalve de luchthaven is er verder niets in de omgeving wat iemand er langer zou houden. Conclusie: voor een vroege vlucht uit Milaan of een korte trip naar de stad aanbevolen.

Gereisd in november 2013

• 8.05-11-2013

Upgrade naar een diplomatic suite.

Voor een verre vlucht kozen we de dag ervoor voor het Sheraton Malpensa. En we werden niet teleurgesteld. Als SPG platinum-lid kregen we een upgrade naar een zogenaamde diplomatic suite. Dat is een grotere kamer met een grootte van 80m2. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en ook het schoonmaakpersoneel heeft ons overtuigd. Qua prijs konden we over de €100 Euro ook niet klagen.

Gereisd in november 2013

• 9.23-10-2013

Goed Airport Hotel.

Na een lange en vreselijk oncomfortabele vlucht van New York kwamen we volledig vermoeid in het Mailand Malpensa aan. En omdat er op de verdere vlucht naar Praag nog meerdere uren te overbruggen waren, een rit naar de stad ons vanwege de kou niet lonend leek, besloten we spontaan in het Sheraton een dag een kamer te boeken om wat slaap te krijgen. Daarmee waren we tenminste enigszins fit 's-avonds in Praag. Het geniale pluspunt van het Sheraton is de directe nabijheid tot de terminal, slechts 5 minuten loopafstand. Het personeel bij het inchecken was erg vriendelijk en heeft ons een aanvaardbare prijs aangeboden. Op de kamer zelf voelt men zich goed, het is zeer ruim, modern ingericht en zeer schoon. In de badkamer was er een douche- en badcombinatie. En heel belangrijk: het bed was erg comfortabel.

Gereisd in oktober 2013

• 8.21-09-2013

Qua architectuur geweldig, maar voor de rest een b

Ik heb het hotel altijd bewonderd toen ik in Milaan was, want qua architectuur is het gewoon fantastisch. Nu mocht ik er eindelijk eens te gast zijn op zakenreis. Na het inchecken ging ik met mijn sleutelkaart naar mijn kamer, die ongeveer 1 kilometer verder lag. Daar bleek de sleutelkaart niet te werken. Dus weer terug. Aan de receptie wilden ze niet echt geloven dat ik echt wel weet hoe een sleutelkaart te gebruiken. De sleuf was kapot, wat ze aan de receptie aan de tester slecht konden controleren natuurlijk. Ik had een rokerskamer, maar er was geen asbak! bij het ontbijt was ik opnieuw een beetje teleurgesteld. Toen ik ging zitten, werd ik niet gevraagd wat ik wilde drinken - dat ken ik wel anders. Ik ging dus op weg naar het buffet. Omdat ik niet eeuwig de tijd had, heb ik in het voorbijgaan bij een hulpkelner mijn eitjes besteld. De bestelling werd totaal genegeerd. Terug aan tafel heb ik dus opnieuw mijn eitjes en een koffie besteld.

Gereisd in september 2013

Hotel Sheraton Milan Malpensa Airport info