Hotel Britannia Excelsior

Hotel Britannia Excelsior
6,4

4 tips over Hotel Britannia Excelsior

Blauwhartje, 1-8-2014
Boek dit hotel zeker niet als je graag aan het zwembad ligt want om 17.00u sluit men het zwembad begrijpen wie begrijpen kan. Dan is enkel nog de bar geopend voor de vip all in en mensen die bereid zijn een hoge prijs te betalen voor een BBQ. Kindvriendelijk is het hotel ook niet het zwembad is over de hele lijn1.40m en er is totaal geen animatie, kortom wil je een leuke vakantie met kinderen zoek dan iets ander want dit is net een bejaardenhuis alleen maar oudere mensen en totaal geen animatie.
Nelleke Hornstra, 6-6-2014
Milaan is goed te bereiken met de bus en de trein. Achter het hotel kun je goed wandelen ( wel bergachtig)
Caroline en Theo, 2-7-2012
Als je een kamer hebt gereserveerd met meerzicht en balkon, gewoon volhouden en je krijgt hem!

We hebben een aantal aanbieders voor Britannia Excelsior voor je op een rij gezet:

Gerrie, 20-4-2011
Een paar honderd meter van het hotel ligt Villa Carlotta. Vooral de botanische tuin bij het museum maakt een bezoek aan de Villa de moeite waard.