Hotel Stampa

ItaliëLombardijeCadegliano-Viconago

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Stampa voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 10 reviews

8.3FantastischScore uit 10 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Stampa

• 9Eric22-08-2018

Geweldig overnachtingshotel, heerlijk eten

Voor de 2de keer hier overnacht onderweg naar Italie, geweldig overnachtings Hhotel onderweg naar Italie. Je bent dus al in Italie en je hebt dus niet de drukke overgang en je kan Milaan ontwijken door via Genua, ja over de brug die er helaas niet meer is.. de snelweg van Varese naar Genua is helemaal b=nieuw en harstikke rustig, 3-baans. Kamers zijn gemoderniseerd en zijn er prachtig uit. Het eten zoals de vorige keer geweldg! watg een genot! probeer de scroppino (sorbetto) hier! Uitzicht is prachtig, het is even raar rijden ernaar toe maar dan krijg je ook wat! aanrader! 1 nacht is eigenlijk te kort!

• 9Bas Gerrits17-08-2018

Fijn hotel. Prachtig uitzicht op meer van Lugano

Bij toeval dit hotel geboekt op terugreis vanuit Italië naar Nederland. Zeer vriendelijk ontvangst en positief verrast. prachtige, recent gerenoveerde, kamers met airconditioning . Zwembad lekker voor de kinderen. Prima restaurant en adembenemend uitzicht op het meer van Lugano. Zeker en herhaling waard.

• 9Galle Patrick31-07-2018

SUPER

Het hotel is een aanrader, mooie moderne kamer met goed bed, rustig gelegen , lekker ontbijt en een prachtig zicht op het meer vanuit de kamer en het restaurant waar we heel lekker gegeten hebben, ook een pluspunt is het zwembad.

• 6jelle01-08-2014

Prima tussenstop met ingebouwde pizzaria😉

Eind juli/begin augustus (nu) 2 overnachtingen gehad. Hotel ligt mooi hoog boven meer, idd via steile weg te bereiken, maar dan heb je wel een mooi uitzicht als beloning. Kamers zijn gedateerd maar voor 1 nacht ok. Wel super gehorig. Personeel wat stug wat voornamelijk komt doordat ze alleen italiaans spreken en begrijpen. De pizzaria is erg practisch: na reis direct een wijntje en een pizza bij de hand.

• 9roger_moris110-10-2013

goed hotel

Na een prachtige beklimming kwamen wij op onze bestemming aan, de kamers waren in orde het ontbijt was zeer goed eveneens de lekkere pizza's. Wij waren hier met vrienden op door reis naar Firenze

• 8Tom22-08-2013

prima hotel

hotel prachtig gelegen met een prachtig zicht op het meer kamers waren in orde we hadden kamer met ontbijt, maar je kan er 's avonds super goed eten prima hotel voor enkele dagen

• 9Joyce22-07-2013

Fantastisch uitzicht

Prachtig uitzicht, heerlijk eten en vriendelijk personeel (men spreekt voornamelijk Italiaans ! Een bijzondere plek om te overnachten op weg naar een zuidelijke bestemming. Hier begint de vakantie! Kamers zijn eenvoudig, maar schoon.

• 8Ruud Nijenhuis31-05-2013

Wat een uitzicht!

Onze favoriete overnachtingsstek richting Italië. Kamers eenvoudig, maar schoon. Leuke pizzeria waar 's avonds alleen maar locals aan het eten zijn. Fijn ontbijt en .... Wat een heerlijk uitzicht, vanaf je balkon of het terras v/H restaurant.

• 8groeneweg28-07-2012

Ideale plek voor de doorreis

Heerlijk hotel voor op doorreis naar Toscane of Italiaanse kust. Zorg dat je een reserverin doet van een kamer met uitzicht op het meer. Helemaal top. Goede kamer, ontbijt is niet bijzonder maar verder is het ok.

• 8avendre19-10-2011

Prima overnachtingshotel

Begin September 2011 dit hotel gekozen als overnachtingshotel op weg naar midden Italië. Hotel ligt net over de grens met Zwitserland in Italië. Het is eigenlijk een pizzeria met ook een aantal hotelkamers.

Kamers zijn ingericht met goede bedden en genoeg ruimte voor koffers e.d. Onze kamer had uitzicht over het meer. Prachtig !!

Het restaurant gedeelte is in feite een enorm, afsluitbaar, balkon aan het Meer van Lugano, maar dan een paar honderd meter boven het meer.

De pizza’s zijn een spécialité en kennelijk wijd in de omgeving bekend want er zaten grote groepen “localo’s” te eten. Wij beamen dat ze heel lekker zijn.

Het ontbijt is inbegrepen bij de kamerprijs en is voor Zuid-Europese begrippen uitgebreid.

Kortom: een aanrader voor een zeer schappelijke prijs.

Hotel Stampa info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar