Bed & Breakfast La Loggia

ItaliëLombardijeBrescia

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast La Loggia voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

1 Reviews over La Loggia

• 8pim10-08-2013

Brescia Goed appartement , vriendelijke service.

Net terug uit Brescia Italie was leuk echt Italie ,maar 1 keer Hollands opgevangen in Brescia en toch binnen 30-40 minuten bij Garda meer. Goed appartement adres Crocifissa di Rosa nr 3, Brescia. Appartement was schoon, goede airco , was nodig bij 37 graden, vaatwasser. Koken op gas 4 pitten. . Wasmachine Douche met boiler,geen bad. Appartement ligt op de zesde etage met lift, gebouw is al wat ouder maar goed onderhouden. Overdag zit er een portier die alles in de gaten houdt .Wat me opviel is dat er wel 10 verschillende bankfilialen zijn in de straat. Overkant een kerk. Is wel betaald parkeren. Overdag zon op je Balkonnetje Je zit echt tussen de Italianen in een goede buurt met veel winkels, 3 supermarkten oa. De Penny aan de achterkant met parkeerdek waar je je auto gratis kan parkeren van 8.00 tot 20.00. Symply is vlakbij met meer keuze.
    Service van eigenaar ? is erg vriendelijk , gaf ons kosteloos WIifi , , via simcard . let op data. een goede gastheer, Bedankt Giuliano.

Bed & Breakfast La Loggia info

Facilities