Hotel Ai Ronchi Motor

ItaliëLombardijeBrescia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ai Ronchi Motor voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Ai Ronchi Motor

• 9federico cavadini28-03-2015

hotel economico e semplice

non sembra un vero hotel a 4 stelle, è più un buon 3 stelle, economico e confortevole. le camere non sono molto grandi, però molto pulite. il prezzo molto buono. 60 euro per una camera doppia.

• 5MisterBert13-08-2009

Absolute tegenvaller!

Eerste hotel ( 4 sterren??) in een rondreis. Wat een teleurstellende ervaring. Fantasieloos betonnen gebouw uit de 60-er jaren, van buiten slecht onderhouden en rommelig. Binnen heeft men met verftechnieken elke vierkante centimeter van wanden en plafonds 'gestempeld' tot een kermispaleis. Wordt nog extra geaccentueerd door de barokke meubels in de 'lounge' en de onoverzichtelijke indeling. Zelden zulke slechte bedden gehad in een hotel, gewoon versleten. Restaurant was in de maand augustus gesloten, de tip van het hotel leidde naar een restaurant waar buitenlanders zonder kennis van de Italiaande taal niet welkom zijn. Ontbijt bestond uit veel in plastic verpakte koekjes, een paar croissants, en een laffe bak koffie uit een automaat. Enige voordeel was de locatie: op loopafstand van het Mille Miglia Museum. Wij zouden ook de laatste nacht van onze rondreis hier verblijven, maar hebben daar maar van af gezien. Vier sterren??? Wordt tijd dat er nog eens kritisch gekeken wordt!

Hotel Ai Ronchi Motor info

Facilities