Hotel Nazionale

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes2,0

We hebben een aantal aanbieders voor Nazionale voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nazionale in het Nederlands

een rampervaring!

nicolette_rhee
27-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes2

omdat we op de bonnefooi op vakantie gingen hebben we dit hotel voor 1 nachtje op onze route willen huren. Helaas was dit het slechtste hotel ooit ervaren! die 3 sterren hebben ze er zelf maar bij verzonnen, want dat was werkelijk waar nergens aan verdiend. We werden weggekeken bij "ontvangst". De muren zaten vol vochtvlekken en scheuren, douchen moest je met een schraal piesje bezuren om nog maar te zwijgen over de straaltjes vanuit de kapotte slang. Bedden die stonken, overal stof, en superkrappe 4 bij 4 kamer. 's ochtends 6 uur werd je "vrolijk" gewekt door het brommende geluid van de airco(?) buitenaf. schitterend uitzicht op het platte dak van de keuken en nog meer muren. en dat voor maar 110,- euries p/n! doe dit jezelf gewoon niet aan, zelfs voor 1 nacht was het teveel van het slechte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nazionale in Bormio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nazionale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nazionale scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.