Hotel Miramonti Park

ItaliëLombardijeBormio

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Miramonti Park voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 4 reviews

8FantastischScore uit 4 reviews
  • 8Waardering
  • 8Ligging t.o.v. pistes

0Tonen op kaart

4 Reviews over Miramonti Park

• 8Aniek05-08-2017

Ideaal hotel voor sportieve vakantie

Hotel is een ideale uitvalsbasis voor een sportieve vakantie. In de zomer dichtbij de Stelvio en Gavia voor wielrenners, en voor hikers zijn er veel routes. In de winter dichtbij de piste. Mogelijkheid om je skispullen of fietsen in een afgesloten ruimte te plaatsen. Goed en uitgebreid ontbijt. Kamers zelf zijn wat ouderwets.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Fam.olivers04-08-2015

Thuis komen

Heerlijk hotel,langs de doorgaande weg,geen last van verkeer,in het fijne bormio! Fietskelder aanwezig,restaurant was niet onze smaak,maar in bormio zelf zijn er genoeg leuke plekjes om te eten.de receptionist( guilio) is een geweldige vent,de kelner van de bar( pietro) is eenmalig.we waren hier voor 5 dagen,en elke dag heeft hij ons verwend! Kamers met balkon,en evt. Met tussendeur,zijn keurig.massage douche en bubbelbad. Als we weer naar de stelvio gaan,gaan we naar miramonti park!

• 6.17-06-2015

Bedenkelijke prijs/kwaliteit

Qua hotel en restaurant zeker 3 sterren waard, de 4e ster is er louter omwille van de wellness en zwembad bij genomen. Vriendelijk commercieel, commercieel vriendelijk. Niets aan te merken, zoals je mag verwachten. goede inrichtihg, maar de kamer zelf en vooral de badkamer was duidelijk aan een opsmuk toe. Geen erg, mocht ik geen 146 € per nacht betaald hebben voor kamer met ontbijt. oordeel zelf, voor mijn part geld over de balk.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 10Onno Gerritsen23-01-2013

Warm familie hotel

In de zomer periode van mei '12 geweest. Lekker rustig en het was daar laag seizoen. Zeer vriendelijk personeel en het hotel is heel mooi warm ingericht. Onder de begane verdieping is er een spa en sauna gedeelte waar je heerlijk kunt vertoeven. Ondanks dat wij als enige waren (laag seizoen), hebben we heerlijk kunnen ontbijten. Zeer de moeite waard om te gaan!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel Miramonti Park info