ItaliëLombardijeBormioHotels BormioHotel Meublè Sertorelli Reit

Hotel Meublè Sertorelli Reit

ItaliëLombardijeBormio

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Meublè Sertorelli Reit voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

0Tonen op kaart

1 Reviews over Meublè Sertorelli Reit

• 8Jos13-06-2010

Mooi, fris designhotel

Nieuw hotel met een trendy inrichting. De lobby was erg mooi ingericht met frisse kleuren en strak hout en die stijl is ook doorgetrokken in de kamers. Wij hadden een standaardkamer op de bovenste verdieping, zonder balkon. Omdat het hotel op 1 familie na verder leeg was vonden we het wel jammer dat we geen kamer met balkon kregen, maar onze kamer was verder erg mooi. De badkamer was nieuw en ruim met een grote douche met regendouche. Verder in de kamer veel licht hout en een strakke moderne inrichting. Het ontbijt was erg lekker met volop keuze en verse vleeswaren, lekker cappucino! Het hotel beschikt over een eigen parkeergarage, je kamersleutel geeft je hier toegang toe. Wij waren er niet in het skiseizoen, maar je kon merken dat het hotel zich daar eigenlijk wel op richt, in de kelder zit een ski-opslagruimte. Enig nadeel was eigenlijk dat de bedden naar onze smaak te hard waren.

Hotel Meublè Sertorelli Reit info

Facilities