Hotel Girasole 2000

+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 23 reviews
  • 9.8Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

23 Reviews over Girasole 2000

• 5Jana14-03-2017

Ubytování bylo zklamáním, lyžování výborné.

Hotel má sice 3 hvězdy, ale připomíná spíše turistickou ubytovnu. Pokoje jsou velmi malé a úzké, jakoby do pokoje pro jednoho byla umístěna manželská postel, takže kolem ní zbývá tak 40-60 cm na projití. Topení funguje centrálně a nevyzpytatelně - jednou chladno, podruhé horko. Jezdí sem zřejmě rády zahraniční školní zájezdy, které jsou po večerech i při snídaních dost slyšet. Snídaně nestojí za moc, výběr je minimální, večeře jsou ucházející. Kladem je poloha hotelu - jste ve výšce 2000 m hned u vleků.

• 9Richard de Koe12-06-2016

Perfect

Dit jaar voor het Eerst de comfort Kamer super net en perfecte ligging

• 9GOV07-05-2015

Unieke locatie in een zeer rustig skigebied.

Prachtige uitvalsbasis om te skiën. Eten was prima, keuze uit 2 verschillende 4 gangenmenu's. Er waren ook luidruchtige groepen jongeren in het hotel, maar bij het eten kregen de gezinnen een rustige ruimte. We kregen een karaf wijn bij het eten en water. Prima hotel en super gelegen aan de piste. Enorme rust op de piste, geen enkele wachtrij, zelfs niet in de schoolvakantie. Alleen in het weekend iets drukker.

• 6Bas01-03-2015

Fantastische locatie

Het hotel ligt op een fantastische locatie, de kamers zijn echt erg gedateerd, en het ontbijt stelt niet veel voor. Personeel heel erg vriendelijk. Het is wel een uitdaging om bij het hotel te komen als het veel gesneeuwd heeft

• 5DDD en B14-03-2012

Mooie locatie, slecht hotel

Wij zijn net terug en we gaan er nooit meer heen! Slecht hotel! Slecht eten en slechte service. Alleen de avond receptie is aardig en de jongen in de bar! Sauna (waar ze nog €5.- pp voor durven te vragen)is te erg voor woorden! Je wordt naar een soort kelderkamertje gebracht en daar is dan de sauna en het bubbelbad! echt een rommelhok! niet echt om te ontspannen... Skigebied is klein maar van goede kwaliteit! Lekker rustig ook! Daar is niks op aan te merken. In het restaurantje op 3000mtr kan je SUPERlekker lunchen! Mooi uitzicht en goede service! Anders dan in het hotel! Avondeten is slecht! Pasta niet gaar en vlees erg droog! je kan kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Ontbijt is helemaal slecht! Voor het geld wat wij betaald hebben was het wel te verwachten maar voor meer dan €300 zou ik me echt opgelicht voelen!

• 7Richard06-03-2012

lekker skieen

Als je aankomt rijden na een best wel lange reis door diverse passen is het zicht op het hotel eenvoudig, maar wat een mooie ligging.

Mensen zijn vriendelijk en je kan, in mijn geval direct naar de kamer, deze zijn eenvoudig en een beetje gedateerd, maar ze zijn met een deel van het hotel al bezig om het te renoveren.

In de kamer een raam wat open kan en van daaruit zicht op piste naar het dal en de lift. Het eten in de avond bestaat uit een saladebuffet, een voorgerecht, meestal spagetti, een hoofdgerecht(vlees met groente en aardappelpuree), en een toetje. Dit gaat in een snel tempo, aanvang half acht en drie kwartier later is alles klaar, voor de liefhebbers een frisdrankje erbij en een caraf wijn, naar keuze rood of wit.

Dan het ontbijt in de ochtend, is sober maar ok. Koffie, niet te drinken is oplos, dus maar aan de thee. Er zijn broodjes, chocoladepasta , jam, en kaas en worst. Ook is er yoghurt en fruit.

Dan je hotel uit, geweldig zo de piste op.

• 3Gosia04-01-2011

NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!!!!

w hotelu byłam w grudniu 2010 r. Po przyjeździe do hotelu, którego nawet nie nie było można zlaleźć, mimo ze jest jedyny na tej wysokości doznałam szoku. Zadnego szyldu hotelu, parking koło barakow na śmieci, cała ściana hotelu w rusztowaniach, gdyż akurat trwał remont. Srodek hotelu pogłębił mój szok. Nie spodziewałam sie luksusu, ale śmierdzące i zimne pokoje to już stanowcza przesada. Całe dnie trwały prace remontowe, pył, hałasy i bałagan. Dla odmiany cześć restauracyjna jakby z innej bajki, Odremontowana, czysta, ciepła i ładna. Po 2 dniach pobytu łaskawie udostępniono nam tzw. park rozrywki wieczornej, czyli trambambula, bilard i cymbergaj. Po kolejnych 2 dniach otworzono upragniony bar i mozna było kupić wreszcie coś do picia. W opisie hotelu była informacja o telewizorze i radiu w pokoju. (ktoś chyba skrzętnie je schował) Hotel prócz wymiany ręczników i codziennego sprzątania nie zasłużył nawet na 2 gwiazdki. Plusy tego hotelu to piękny widok z okna na miasteczko i miła obsługa

• 7Krystian02-11-2010

CZĘŚCIEJ

w Girasole byłem trzykrotnie.Zgadzam się z opiniami zamieszczonymi w tej rubryce.To jest "miejsce dla narciarzy".W tym sezonie mam zamiar jechać tam ponownie bo bardzo dobrze sie tam czuję,a trasy narciarskie przygotowane są bardzo dobrze,a przede wszystkim są "za drzwiami".

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 6doerak28-02-2010

jeugdherberg aan de piste

Plek is prachtig, meteen aan de piste. Het is niet duur om te boeken, maar dan moet je je er ook niks bij voorstellen. Kamers oud en klein, gehoorig er wordt wel elke dag schoongemaakt, en dat begint om 6 uur 's morgens. Eten, patat en kip, en 's morgens oud brood als je er om vraagt krijg je vers. Personeel is wel vriendelijk. Skigebied is mooi, 45 km, twee prachtige gebieden op 20 min rijden. Om er te komen kun je met de autotrein en tunnel, of via het comomeer.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 6Annemarie Zandee02-01-2010

voor de 2e keer

Na 2 jaar weer een keer naar hotel Girasole. De heenreis viel mee deze keer omdat we nu wisten hoe we moesten rijden. De terugreis was heftig, hebben er 2 uur over gedaan omn in Livigno te komen, de wegen waren glad en besneeuwd. We hebben het zonder sneeuwkettingen gered met onze winterbanden maar hebben velen zien stranden. In Livigno aangekomen bleek de weg naar Zwitserland afgesloten tussen 9.00 uur en 16.oo uur en hebben we 4 uur in Livigno moeten doorbrengen. Dit schijnt alleen op zaterdag te zijn, dus zorg dat je voor 9.00 uur in Livigno bent!!! Hotel is prima, locatie kan niet beter, kamers erg eenvoudig maar schoon. De broodjes bij het ontbijt zijn van de vorige dag en hard. Heb hier 2 keer commentaar op moeten maken en toen kregen we afbakbroodjes en croissants. Diner is nu in buffetvorm en is goed.

Hotel Girasole 2000 info

Building information