Hotel Alù

ItaliëLombardijeBormio

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alù voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9.5Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Alù

• 10Ron Wuijster28-06-2016

Geweldig !

In juni met 10 maten hier alle grote bergen per racefiets beklommen. Dit hotel is een echte topper. Alles klopt gewoon. Keurige kamers, elke dag een energie-reep op bed bijvoorbeeld. Eten geweldig. Ontbijtbuffet top ! Welles gratis wat ook heerlijk is. WIFI is supersnel. En boven alles de eigenaren en hun personeel is niets te gek.De ligging is heerlijk rustig, uitzicht prachtig, eigen parkeerplaats, videobewaakte ruimte voor de racefietsen. Dit is een echte aanrader. Wij konden geen minpuntjes vinden !!! Of was het misschien de muziekkeuze in de eetzaal. :) Grapje.. Klassiek, maar rustgevend.

• 10Steve Philips16-06-2015

Fantastisch verblijf

Samen met 8 vrienden de Stelvio, Gavia & Mortirolo gaan beklimmen met de fiets. 4 overnachtingen in hotel Alu. Super goede ervaring. Mensen heel vriendelijk. Gratis wasservice voor fietskledij. Heel verzorgd hotel met heeeel lekker eten. Voor herhaling vatbaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Anita 06-03-2015

Heerlijk hotel, met fantastische keuken

Hotel Alu is echt een aanrader! We zijn hier met 4 families geweest tijdens onze ski-vakantie en het is ons goed bevallen. Ligging t.o.v. de skilift is super! Je steekt de straat over en je bent er. Het eten is fantastisch, al miste een deel van mijn familie een gekookt eitje en een scrambled egg), maar ikzelf vond het prima! Het diner was echt top! En het personeel ontzettend vriendelijk. Het hotel zelf was nog niet zo lang geleden gerenoveerd en echt ontzettend sfeervol met allerlei zitjes. Het enige wat ik als minpuntje kan noemen, was dat de kamers aan de kleine kant waren. Maar afgewogen tegen de rest, was dat eigenlijk helemaal geen probleem, en konden we alle skispullen prima kwijt. En omdat de algemene ruimte zo sfeervol is, zit je toch niet zoveel op je kamer, zodat je daar geen last van hebt. Er was ook iemand van de groep die niet ging skien, en het heerlijk vond in de alg. ruimte van het hotel, om daar met een boek of computer te zitten.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Hans Cousserier15-06-2013

Gewoonweg subliem

Vakantie doorgebracht met 4 andere fietsvrienden. afgesloten en bewaakte fietsstalling. Alle reparatiemateriaal aanwezig. Nooit gezien. Hotel eigenaar / personeel is bijzonder attent. Alles wat gevraagd word is hen niks teveel. Eigen gratis wasdienst. `s avonds fietskledij afgeven de andere ochtend voor 8 u mooi opgevouwen en gewassen terug aan de receptie. Ontbijt en andere maaltijden zeer verzorgd en in overvloed! Volgende (fiets) vakantie zal terug hier zijn. Hotel gelegen net op wandelafstand van het drukkere stads centrum en aan de voet van de skilift Bormio 2000.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Gert Rietman (namens fietsgroep MPM Hengelo)07-09-2011

Een uitstekend fietshotel

Hotel Alù is een prima accomodatie voor wie in het gebergte bij Bormio wil fietsen. De beklimming van de Stelvio- en de Gaviapas begint vlakbij het hotel. De kamers zijn schoon, de keuken is uitstekend en het personeel is uitermate vriendelijk. Je kunt je fiets achter slot en grendel stallen. Bij de receptie kun je terecht voor een groot aantal fietsroutes in de buurt en wat verder weg. Een aanrader voor de fietser die van stevig en langdurig klimwerk houdt!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel Alù info