Hotel Piemontese

ItaliëLombardijeBergamo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Piemontese voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 8 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Piemontese

• 10Monica 07-09-2014

Magnifico. Hotel

Bellissimo hotel a Bergamo. Camere arredate molto bene., pulite. Personale gentilissimo e colazione magnifico. Da ritornarci

• 7Emmy van Graft27-07-2012

Handige plek, prima hotel

Handige ligging op buslijn van vliegveld naar oude stad met halte voor de deur. Kamer en badkamer netjes. Keiharde bedden, kon er niet goed op slapen. Zeer vriendelijk personeel (in totaal drie nachten geweest en al het personeel dat we in de periode gesproken hebben, was vriendelijk en behulpzaam). Hadden zonder ontbijt besteld - prima te doen, in de buurt zijn genoeg leuke plekjes waar je lekker kunt ontbijten voor een goede prijs.

• 9Filip04-10-2011

Een aanrader voor citytrip

Eén nacht in dit hotel verbleven. Eerder een doorgangshotel vlakbij het trein- en busstation (50m), wat lawaai aan de voorzijde in de morgen dus kamer achteraan vragen. Kamer ruim met airco en ook grote nette badkamer. Ontvangstruimte oogt wat pover, ontvangst in gebrekkig Engels maar wel vriendelijk en behulpzaam. Ligt wat ver van het pittoreske maar hoger gelegen oude stadscentrum (20 min stappen en met funicular naar boven, of met de stadsbus 1A vlakbij). Ontbijt zeker voldoende maar niet echt uitgebreid. Prijs/kwaliteit wel een aanrader.

• 8Syl26-07-2010

Centraal gelegen, prima hotel.

Keurig hotel, op loopafstand van het centrum. Tegenover station. Prima ontbijt

• 5Raf en Christiane29-09-2008

Zijn prijs niet waard.

Op onze terugreis uit Zuid-Tirol boekten we dit hotel omdat het dicht bij het station is en 's anderdaags een vroege vlucht hadden en aldus een vroege bus konden nemen. Ontbijt kregen we niet en ook geen reductie. De kamer en gangen roken muffig en het was alsof alles nog nooit verlucht was. Het personeel was alles behalve vriendelijk. 14 dagen vroeger hebben in we hotel Jolly overnacht een straat verder. Dit was 100 keer beter en daar was men ook veel vriendelijker. Echt een super goed hotel.

• 8Anita15-02-2008

Wijn zeer tevreden over het hotel zeer goede bedden en ook het ontbijt is heel goed.het kluisje op de kamer is gratis.Het hotel ligt heel erg centraal op de hoek van de hoofdstraat met uitzicht op de oude stad boven en meteen bij het station wij zijn ook 1 dag met de trein naar Milaan geweest.De buskaartjes voor de bus naar het vliegveld kun je in het hotel kopen.Echt voor herhaling vatbaar.

• 8filipitaliano02-06-2007

• 8filipitaliano28-05-2007

Goed gelegen hotel, vlak aan het centraal station te Bergamo. Geen geluidshinder (op 5e en hoogste verdieping). Mooie inkomhal met vriendelijk personeel. Internet beschikbaar voor 1 euro. Lift enorm traag en klein. Kamer perfect in orde. Goede bedden. Veel plaats in de kasten en safe beschikbaar voor 30 euro. Grote badkamer met (uitstekende) douche. Ontbijtzaal in orde en ontbijt zeer lekker en, naar Italiaanse normen, uitgebreid (croissants, broodjes, brood en beleg, yoghurt, etc). Er is een restaurant aan het hotel, maar niet uitgeprobeerd. Prijzen waren er meer dan redelijk. Prijs/kwaliteit is dit hotel uitstekend en dit hotel mag me zeker terug verwachten!

Hotel Piemontese info

Facilities