Hotel Pegaso

ItaliëLombardijeBergamo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Pegaso voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 3 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 3 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Pegaso

• 8Martijn24-07-2010

Prima!

Wij hebben dit hotel gekozen, omdat we een goedkoop hotel wilden dat vlakbij Milaan Bergamo airport lag, en een transfer had. Het ligt best wel afgelegen bij een industrie terrein. Personeel is aardig en praat goed engels. Ontbijt hebben we gemist omdat we 's morgens alweer vroeg weg gingen. Ze hadden voor mensen die vroeger weggingen dan het onbijt openging een soort van kant en klare sandwiches, de receptioniste bood ons koffie/thee aan. Gratis interne in de lobby. Prima hotel voor ons voor een doornacht

• 7Angélique B27-08-2009

Hotel 4* économique à quelques kms de Bergame

Très bel hotel situé dans une zone industrielle, près de l'autoroute. L'environnement n'est pas super mais l'autoroute n'est vraiment pas un problème pour dormir. Le personnel est aimable et parle le français et l'anglais. Les chambres ne sont pas très grandes mais sont correctement décorées. Elles sont dotées d'un frigo bar et de l'air conditionné (très appréciable en été). Le petit déjeuner est correct et varié. Nous nous sommes arrêté pour faire une halte lors de notre retour et son emplacement près de l'autoroute était très pratique. Cependant, il est tout de même assez éloigné de Bergamo (donc déconseillé aux gens qui n'ont pas de voiture). Hotel vraiment très correct que je recommande.

• 8K26-06-2008

Prima hotel vlakbij het vliegveld

Een prima hotel met vriendelijk personeel vlakbij het vliegveld orio in Bergamo (met de auto 5 min) en groot shoppingcenter (oriocenter). Ligt naast de snelweg op een bedrijventerrein maar hiervan heb je in de kamers eigenlijk geen last. De hotelkamers waren niet heel groot maar wel netjes verzord met airco. Ook de badkamer was prima. Het ontbijt vrij uitgebreid voor Italiaanse begrippen met diverse taarten, croisantjes, broodjes, eieren en bacon, eggs and toast. Vriendelijk engels sprekend personeel bij de receptie. Een goed hotel mn voor een overnachting dicht bij het vliegveld of als tussenstop. Let wel op als je geen auto hebt is dit geen goed hotel om bv Bergamo te bezoeken aangezien er geen ov rijdt.

Hotel Pegaso info

Facilities