Bed and Breakfast Botton d'Oro

BedAndBreakfastWeer vandaag26°15°
Bed and Breakfast Botton d'Oro
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Botton d'Oro voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Botton d'Oro in het Nederlands

Perfecte locatie voor een bezoek aan Bergamo

de_smet_jo, 28-7-2015

Deze B&B heeft eigenlijk 2 gebouwen die centraal gelegen zijn in het mooiste gedeelte van Bergamo: de 'citta alta'. Wij sliepen niet in het hoofdgebouw maar in het bijgebouwtje, een 400 meter verder. Maar wat een locatie. Je slaapt echt midden in het historische centrum met alle restaurantjes, pleintjes, en bezienswaardigheden rondom jou. Voor het ontbijt moet je elke ochtend de kleine wandeling maken tot het hoofdgebouw, maar dat was voor ons absoluut geen bezwaar omdat je door het mooiste straatje van Bergamo mag wandelen.

De ontvanst was prima, de gastvrouw geeft je alle mogelijke tips om te eten, om te bezoeken, en ze geeft antwoord op al je vragen voor mogelijke uitstapjes.

Dit is één van de adresjes die ik absoluut aan iedereen durf aan te raden. Ga wel niet naar het restaurantje waarvan je een kurk krijgt van de uitbaatster. In ruil voor de kurk krijg je een flesje wijn, maar het restaurant is absoluut niet zo goed! Er zijn veel betere op wandelafstand!!!

sfeervol supercentraal gelegen

Ivonne, 24-9-2012

kamer met Airco (niet nodig gehad) uitzicht op oude klokkentoren en st Maria magdalena basiliek.

nb: geen lift aanwezig! Wij sliepen op de 3e etage, grote ruime 3-p kamer.

ontbijt prima, verse kaas, eieren en eigengemaakte taart ed. Lekkere broodjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Botton d'Oro in Bergamo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Botton d'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Botton d'Oro scoort een 9.6 uit 10 op basis van 2 reviews.