Bed and Breakfast A Casa Nostra

Kleine hotelsWeer vandaag7°2°
Bed and Breakfast A Casa Nostra
9,4

12 reviews over Bed and Breakfast A Casa Nostra in het Nederlands

Erg netjes en sfeervol midden in de oude stad!

Camille, Lili en Mina
10-3-2017

Paulo en Carolien staan garant voor een sfeervol verblijf in appartement met badkamer in de Citta Alta in Bergamo. Alles netjes verzorgd, en het ontbijt is fantastisch!

Fantastisch!

Ronald & Monique
28-7-2015

Wat een heerlijke week! Een smaakvol ingerichte ruime kamer met een goed bed en prachtig uitzicht. De badkamer is goed ingericht met douche, wc, wastafel en zelfs een bidet. Alleen al voor het ontbijt wil je meteen terug! Elke morgen zorgde Carolien voor iets anders en verraste ons met lekkere streek produkten, lekker Italiaanse koffie en verse broodjes en vers fruit. Een lieve, vriendelijke gastvrouw die samen met haar man Paolo, die al net zo vriendelijk is, deze B&B uitbaat zoals het hoort: gastvrij, vriendelijk en alles tiptop verzorgd. Klasse!

Niet eerder mee gemaakt

peter de wit
12-5-2015

geweldige B&B leuke ontvangst en een super mooie kamer ook de badkamer super , lekkere koffie en thee op je kamer [gratis] snoepjes lagen er en een heerlijk koekje , het ontbijt heerlijk elke morgen had ik vers fruit vers geperst fruit en dat in een mooie tuin het was zeker een dikke 10 waard , thanks carolien bruintjes.

voortreffelijke B & B

astrid en pieter
26-8-2014

In augustus met onze twee dochters, 14 en 10 jaar, twee nachtjes verbleven in deze super B & B. Prachtig gelegen tegen het oude stadscentrum aan, met parkeergelegenheid voor de deur. Geweldige ontvangst door Carolien met een glaasje wijn en een lekker hapje. De kamer en badkamer is stijlvol en schoon. Zowel het bed, als bedbank voor de dochters, waren prima. Het ontbijt in de sfeervolle achtertuin is voortreffelijk. Carolien en Paola zijn hele leuke gastvrije mensen. Echt een aanrader

Je loopt zo het centrum in

erickoordt
30-5-2014

Fantastisch gelegen, prachtig uitziende en zeer confortabele B&B. Super ontbijt met verse broodjes en producten, en bij mooi weer lekker buiten in hun binnentuin. Eigenaren Carolien en Paolo zijn voorbeeld van gastvrouw/heer. Je voelt je direct thuis. Ze weten veel over de stad en omgeving en geven daarom goede tips. Kennen ook goede en leuke restaurants. Plezierig te weten dat je met Nederlands, Italiaans en Engels terecht kunt.

Heerlijke B & B !

Judith
2-5-2014

Ideaal gelegen aan de rand van het oude centrum met mooie kamer en een fantastisch lekker ontbijt!

supervriendelijke ontvangst

silfke
31-8-2013

Deze b&b is ideaal om bergamo te verkennen. Ligt vlak tegen het oude stadscentrum aan een groot grasplein. Heel vriendelijke ontvangst, superlekker ontbijt waar je kan van genieten in hun gezellig tuintje. heel propere kamer!!

Helemaal geweldig!!!

Ellen den Ouden
2-6-2013

Het B&B ziet er erg leuk en knus uit en ligt op een super mooie locatie in Bergamo een prachtige stad in Italië! Het ligt in het oude gedeelte van een mooie en indrukwekkende stad. Paolo en Carolien hebben een leuk en gezellig huis en B&B, waar je heerlijk kan verblijven en leuke dingen kan ondernemen in dat prachtige land. Elke ochtend een heerlijk en uitgebreid ontbijt staat voor je klaar op welke tijd je maar wenst... Wat wil je nog meer...

Elke dag vers fruit en verse bolletjes en broodjes, echte Italiaanse koffie en heerlijk vers broodbeleg... Wij hebben het er geweldig gehad!!! Wij willen het iedereen aanraden om daar eens naar toe te gaan om heerlijk tot rust te komen en om te genieten van het mooie en heerlijk Italië!!!

Alles klopt!

hennies
23-5-2013

Met een heerlijk gevoel kijken wij terug op ons verblijf in Casa Nostra. Alles wat je verwacht van een goede B&B en Italie vind je hier terug. De locatie, de stad, de eigenaren, het ontbijt, het bed, werkelijk alles klopt.

Vanuit de B&B loop je zo de oude stad in. Wat een sfeer heerst in deze stad die je normaal op weg naar het Gardameer voorbij rijdt. Als je vermoeid terugkomt in de B&B wacht je een ruime kamer met een heerlijke douche. Na het sluiten van de luiken wacht een heerlijk bed. Als het eenmaal ochtend is, begroet Carolien je met een heerlijk en uitgebreid ontbijt in de tuin. Zoals gezegd de ' Dolce Vita' zoals het bedoeld is.

Carolien en Philipo, we komen zeker nog een keer terug.

super plek!

lonneke
15-11-2012

Deze B en B is echt een aanrader! Het ontbijt was heerlijk. We hebben zelfs een ochtend onder de druiven buiten kunnen ontbijten. De eigenaresse en eigenaar zijn zeer vriendelijk en hebben op verzoek heel veel goede tips.

De stad Bergamo is heerlijk om doorheen te lopen. Omdat de locatie van deze B en B zo goed is, loop je zo het oude centrum in.

De kamer is ruim, licht en de bedden heerlijk. Koffie, thee en een flesje wijn staan al op je te wachten bij aankomst. Een grote badkamer maakt het helemaal af!

Wij komen zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A Casa Nostra in Bergamo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A Casa Nostra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.