Camping Clarke

7,5

3 reviews over Camping Clarke in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Prachtig gelegen, vriendelijke familie camping

Gijs & Sandra
4-10-2017

Prachtig gelegen camping met uitzicht op Bellagio en het meer. Supermarktje, strandje (San Giovanni) en restaurants in de nabije omgeving. Beste manier om in Bellagio te komen is te voet. Wees voorbereid op een de beste tippel terug omhoog; ±35 min. Andere mogelijkheid is een scooter huren op de camping. De familie is erg vriendelijk en altijd druk in de weer met de paarden die overal om je heen staan te grazen. Kortom, een echte aanrader deze betaalbare familiecamping.

Droomplek aan het comomeer

Ilse Tabbers
22-6-2017

Prachtig uitzicht, erg vriendelijke eigenaren, en je kan makkelijk te voet naar Bellagio. Is goed te doen en wij zijn echt niet zo sportief. Verwacht geen zwembad of disco maar als je daar voor je tentje zit met een glaasje en van het uitzicht op Bellegio geniet is dat het ultieme vakantiegevoel. Denk wel aan de toegangsweg daar zit een haakse bocht in.

Zoals de Engelse eigenaresse zelf zegt: a little bit of England in Italië.

mwahh

Svenja
5-9-2015

Oude, viezige douches, drassige grond, onvriendelijke eigenaresse, dorpje niet op loopafstand en met moeite uitzicht op het meer. Nee, echt een aanrader is deze camping beslist niet. Heb je kinderen? Vermijd hem dan helemaal. Je mag er niet eens even voetballen. Wij hebben het na twee dagen voor gezien gehouden. Jammer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Clarke in Bellagio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Clarke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Clarke scoort een 7.53 uit 10 op basis van 3 reviews.