Reviews over Bedizzole

Prachtige omgeving, zeer vriendelijke mensen

Juliette,
    15-8-2010

mooie en tot in detail verzorgde agriturismo. ruime kamers en ook deze zien er goed en verzorgd uit. De tuin groot, ruim, royaal. Veel groen, prachtige bomen, fruitbomen, tomatenplantjes, olijfbomen. Geweldig uitzicht. Echt een plek om tot rust te komen. De eigenaar zeer vriendelijk en iemand die zijn best doet om het een ieder naar zijn zin te maken. Voor onze dochter was er een kinderstoel en een babybedje in de kamer. toch vond ik het lastig met een meisje van een jaar. Geen koelkast op de kamer en ook geen winkeltje in de buurt of ergens waar we wat koele drankjes of water voor haar konden bewaren. Toch wel handig als het warm is en je bij het zwembad bent.Maar dit hadden we misschien van tevoren moeten bedenken! In ieder geval is het een uitstekende locatie voor mensen die tot rust wil komen. nog een puntje, ik vond het bed niet zo heel fijn aangezien je steeds naar het midden rolt, was niet helemaal recht.