Camping Citta di Angera

16 reviews over Camping Citta di Angera in het Nederlands

Nooit naar toe gaan!

Jasper
13-8-2019

Wat een wat kleinere rustige camping zou moeten zijn bleek een onderdeel van een Italiaanse familiecamping. Heel vaal lawaai, weliswaar aan het meer maar daar is dan ook echt alles mee gezegd. We werden met onze tent op een camper-plaats vol stenen gezet, alle plaatsen hadden dezelfde ondergrond dus verplaatsen had geen zin. Tot 23.30 harde muziek en daarna nog lang schreeuwende kinderen over de camping. Slecht sanitair, inclusief camera’s (!!) en het restaurant heeft waardeloos eten. Absoluut niet naar toe gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

in een woord: een ramp

met kids
4-8-2016

wat een verschrikkelijke sfeer... 90% van de staplaatsen zijn ingepalmd door op elkaar geplakte stacaravans, zonder groen tussen

verschrikkelijk veel lawaai tot ongeveer 2u 's nachts

prijzen geafficheerd aan ingang zijn niet de correcte (ja, ik weet niet waarom die er staan, maar ze zijn niet juist)

slechte sanitaire voorzieningen die ver weg zijn

mooie zwembad - verschillende voor alle leeftijden, echter zonder glijbanen en vol met bejaarden met hun verwende kleinkinderen die daar waarschijnlijk bij gebrek aan kinderopvang naartoe gesleept worden om een hele zomer te "hangen"

mooi zicht op meer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Geen aanrader

Fam. Krom
21-7-2015

Mooi zwembad en mooi aan het meer (het uitzicht was mooi). De nadelen zijn echter groter. Sanitair niet om over naar huis te schrijven en verder alleen maar alles in het Italiaans. Daarnaast staan er nauwelijks mensen anders dan Italianen. Als je een bezienswaardigheid wil zijn als Nederlander moet je hier heen gaan. Verder hadden onze kinderen geen aanspraak,geen vriendjes. Op de plek die we toegewezen hadden gekregen stikte het van de muggen. Ondanks de andere plekken die nog vrij waren konden we bij aankomst niet kiezen en vond ik het niet bepaald een fijne plek. Het personeel sprak geen woord Engels, maar deden wel moeite om ons te begrijpen, in tegenstelling tot wat ik bij de andere beoordelingen las.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

nog niet meer al kreeg ik er geld bij

angelica van Duijnhoven
5-8-2014

Je besteld eten en ze laten je betalen en je krijgt gewoon niks. Pech de kinderen geen eten voor bed gaan. Kei hard zijn zze. Ze willen je niet begrijpen. Sanitair ver weg. Te veel herrie in de speeltuin tot laat in de nacht. Slecht bereikbaar via een la ge kiezelweg. Alles voor eigen volk geen gastvrijheid.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

slechte keuze

Arjan
8-8-2010

Helaas had ik vooraf niet op ZOOVER gekeken, anders was ik hier niet naar toegegaan. De kamping heeft een dramatische toegangsweg vol met gaten en stenen en bij een beetje bui ziet je auto eruit of dat die aan de Camel Trophy heeft meegedaan. De entree maakt gelijk al waar waarom je niet hier naar toe moet gaan. Een kompleet op elkaar geplakt dorp van stacaravans van voornamelijk Milanesi is je eerste ontvangst. De gebouwen en sanitair maken een verwaarloosde indruk en staan ten opzichte van de touristische plekken veel te ver verwijderd. Minpunten zijn de middagrust tussen 1&3 (receptie, slagbomen en zwembad gesloten) en het avondprogramma wat tot minimaal 12 uur 's nachts de rust verstoord. Pluspunten zijn onttoezeggelijk het zeer mooie zwembad en voor kinderen is er genoeg te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

erg druk en eenvoudig

van Eijk
31-7-2010

Camping lijkt en oogte met 4 sterren een ware luxe, maar helaas na de loop der tijd blijkt anders, wie voor koude douche wilt betalen, zonder een wc bril op het toilet wilt, geen vers brood in de ochtend wilt en van veel drukte en herrie houdt in de avond en nacht uurtjes, dan beveel ik deze camping zeker aan. Het sanitair wordt wel regelmatig schoongemaakt, maar raken telkens verstopt, ook is er van alles kapot. Het eten in het restaurant is helaas ook niet hoogstaand.

Gereisd Met partner in Sat Jul 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet aan te raden

Arno van den Berg
14-8-2009

Wij zijn op basis van de gegevens in ASCI gids hier naar toe gereden. Op papier ziet het er veelbelovend uit. Na een wandeling over de camping toch maar wat anders gezocht. Mijn mening: De toegangsweg is zoals al eerder aangegeven dramatisch. Leuk als je een 4 x 4 hebt. Sanitair is zeer antiek en stinkt. Veel Italianen met vaste standplaatsen. Geen mooie goed onderhouden stacaravans maar oude spul met golfplaten. Bij de bar sprak men geen woord over de grens. Plus puntje: Bij receptie werd goed engels gesproken. Absoluut niet aan te raden. Er zitten veel mooiere en modernere campings in de buurt die ongeveer gelijk geprijsd zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping anders dan website doet vermoeden

Familie
8-8-2009

Toegangsweg is een drama. Weg van ± 1 km vol met kuilen en stenen. Op de website stond bij deze camping o.a. vermeld dat er een natuurlijk zandstrand, een groot zwembad en een disco aanwezig is. Het strand bleek een grasveld te zijn en op het moment dat je het water inloopt, loop je op kiezels. Het zwembad is vrij klein en de disco is voor de kleintjes bestemd. Voor jongeren vanaf een jaar of 14, die enig vertier zoeken, is deze camping niet geschikt. Bij de receptie wordt soms redelijk engels gesproken, ligt eraan welke medewerker aanwezig is. Wij zijn na 5 dagen weer vertrokken. Deze camping wordt van ons lijstje geschrapt.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Nette camping aan Lago Maggiore

fam. Stokkink
21-8-2008

Rustig gelegen camping met gescheiden gedeeltes voor (veel) vaste en toeristische plaatsen. Helaas heeft de camping een slechte toegangsweg (1 km) met kiezels en kuilen. De enkele sanitairgebouwen worden vaak schoongemaakt maar liggen relatief ver van de toeristische plaatsen. De plaatsen zijn zowel schaduwrijk als met jonge beplanting. Grote ligweide aan het meer en een groot, net zwembad met pierebad (60 cm diep), badmuts verplicht. Vanaf augustus beginnen de sportactiviteiten, gericht op de Italiaanse gasten. Diverse muziekavonden en “kinderdisco”. Het Italiaanse personeel spreekt weinig overige talen. We hebben in het restaurant lekker gegeten, zowel de pizza's als het dagmenu. Er is een kleine kampwinkel met lekkere broodjes. Voldoende leuke uitstapjes in de omgeving mogelijk. Prima camping voor een gezin met jonge kinderen.

Gereisd Familie in augustus 2008

nette camping aan Lago Maggiore

21-8-2008

Rustig gelegen camping met gescheiden gedeeltes voor (veel) vaste en toeristische plaatsen. Helaas heeft de camping een slechte toegangsweg (1 km) met kiezels en kuilen. De enkele sanitairgebouwen (kleine douchehokjes) worden vaak schoongemaakt maar liggen relatief ver van de toeristische plaatsen. De plaatsen zijn zowel schaduwrijk als met jonge beplanting. Grote ligweide aan het meer en een groot, net zwembad met pierebad (60 cm diep), badmuts verplicht. Vanaf augustus beginnen de sportactiviteiten, gericht op de Italiaanse gasten. Diverse muziekavonden en “kinderdisco”. Het Italiaanse personeel spreekt weinig overige talen. We hebben in het restaurant lekker gegeten, zowel de pizza's als het dagmenu. Er is een kleine kampwinkel met lekkere broodjes. Voldoende leuke uitstapjes in de omgeving mogelijk. Prima camping voor een gezin met jonge kinderen.

Gereisd Familie in juli 2008

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Citta di Angera in Angera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Citta di Angera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.