Lombardije

We hebben een aantal aanbieders voor Lombardije voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lombardije voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lombardije

Goed verzorgd Hotel met uitstekende ligging

Ben van der Aa,
    2-5-2016

Ideale uitvalplaats met tram (lijn 12) naar hartje Milaan bij de Duom.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Massimo Supino, General Manager, 3-5-2016

Dear Ben van der Aa, thank you so much for your feed-back. We hope to welcoming you again here at the Radisson Blu Hotel Milan! Warm regards, Massimo Supino General Manager

Geweldige service! Mooie en schone kamer.

Debby Melein,
    31-7-2013

Hotel Radisson Blu Milaan is een heerlijk hotel als je Milaan wilt bezoeken, maar toch ook een betaalbare en ruime kamer wilt hebben. Binnen 20 minuten ben je met de tram in het centrum van Milaan. Wij kregen met een kleine bijbetaling een prachtige suite (2 kamers, een mega badkamer en nog een aparte toilet) incl. ontbijt. Ontbijt was wat minder. Vond keuze beperkt en hier mag zeker een groter assortiment worden aangeboden. Service van het hotel is geweldig. Je wordt zeer goed en snel door de receptie geholpen. Zeker omdat het tijdens ons verblijf erg warm buiten was, was het hotelzwembad er fijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Geweldig mooi hotel buiten het centrum

Eileen,
    26-7-2013

Mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie en goed schoongemaakte kamers. Het ontbijt buffet is echt super en van alles voorzien! Vanaf het vliegveld goed te bereiken met metro en vervolgens 10 min. Te voet naar het hotel. Verbinding naar het centrum met de bus prima te doen. Je loopt de straat uit en neemt de bus om vervolgens met 20 min. In het centrum van Milaan te staan.

Gereisd met vrienden in Wed Sep 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel voor op doorreis

obblon,
    19-7-2012

Hotel ligt aan een redelijk drukke weg. Kamers zijn netjes en comfortabel. Waren hier vorig jaar ook, toen was het onbijt beter (slecht aangevuld). Hotel is goed voor een stop naar het zuiden, ligt niet ver van de autobaan. Als je op tijd bent heb je een parkeerplaats onder het hotel. Het plaatsje Gerenzano is niet veel.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een aanrader !

meuwes dirk,
    20-1-2010

prachtig gelegen hotel in het centrum van Sondrio, enkel de privé-parking is een beetje klein vooral wanneer er meerdere gasten hun wagen er parkeren......

Gereisd met partner in Wed Jan 20 2010 15:38:14 GMT+0000 (UTC)