Bed and Breakfast Colletto AgriBioRelais

1 review over Bed and Breakfast Colletto AgriBioRelais in het Nederlands

Wat een geweldig uitzicht

bob.driessen
12-6-2014

Dit is een schitterende plek vlak bij het Iseomeer. Geweldige kamers met alle faciliteiten, met uitzicht over het dal. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt en goede service. Mooi ingericht zowel kamers als terras en restaurant. Binnenkort zelfs een zwembad. Heerlijke rust in een mooi omgeving. En toch alles in de buurt, meer, heerlijk eten, wandelen, bergen steden (Bergamo en Brescia dichtbij, wijnstrteek, boottocht, fietstocht..

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Colletto AgriBioRelais in Adrara San Martino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Colletto AgriBioRelais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.