Vakantiepark C'era una Volta

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,3

13 tips over Vakantiepark C'era una Volta

kuilen, 15-6-2015
Whalewatching...dolfijnen gezien met een 4 uur durende boottocht! Echt de moeite waard. Bussana vechio; mooi dorpje, hoog in de bergen waar veel kunstenaars wonen. Ook wel dorp zonder naam genoemd..
Fam V, 10-8-2014
Allasio heeft een erg leuke boulevard. Villanova d'Albenga is een heel mooi plaatsje maar ook het oude gedeelte van Albenga is een aanrader. Monaco ligt op 1 uur en 20 minuutjes rijden en daarom ook leuk om te bezichtigen.
Peter, 31-8-2013
De grotten in de buurt, hier vonden wij meteen het beste strand.

We hebben een aantal aanbieders voor C'era una Volta voor je op een rij gezet:

wendy, 23-8-2013
Dagje San Remo, dagje Monaco, hele kust langs rijden (niet over de tolweg) je komt dan in de allerleukste dorpjes! Pizza op camping in restaurant lkkr en niet duur. Vergeet geen italiaans schepijsje te eten!!!! In alle stadjes even lekker!
filippo_yolanda_gioia, 18-8-2013
Prachtige omgeving. Veel leuke plaatsjes in de buurt, wijn/olijfolie proeven/kopen bij de boer, boottocht om Dolfijnen en Walvissen te spotten, zeeaquarium in Genua, tocht door de bergen. De stranden zijn hier wat smaller, maar prima met een heerlijke, schone zee.
mike, 17-8-2013

1.huur een bungalow voor 4-6 pers.

2.eet een pizza quattro stagioni in het restaurant( bij de trein) niet bij de bar!!

kevin1990, 13-8-2013
Neem vooral je eigen pannen, borden, bestek enz mee.
Bredewolt, 23-8-2012
toiletten zijn wel verouderd, maar wel schoon!
Leendert Jan, 8-8-2012

Allassio; slenteren door de smalle oude straatjes. Laiguelia; idem.

Dolfijnen en walvistour; we hebben gestreepte dolfijnen en ongeveer 10 gewone vinvisen! We hadden echter geluk, sommige mensen zien helemaal niets.

Eet een pizza in het restaurant van de camping; erg lekker en goedkoop.

Luieren op de camping; overdag is het zomers soms te warm om wat anders te doen en wordt je gedwongen om helemaal mindfull te leven!

Verken het mooie groene achterland; mooie dorpjes en heuvel en bergachtig.

H.Corstjens, 8-8-2012
Een bezoekje aan Bussana Vechio nabij San Remo en het strandplaatsje Laigueglia zijn zeer de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor C'era una Volta voor je op een rij gezet: