Vakantiepark C'era una Volta

7,3

• Onderkomen6,6
  • Activiteiten6,6

Omschrijving
In Ligurië vind je Camping C’era una Volta met een buitenzwembad, een Italiaans restaurant, een mooie omgeving en het animatieteam die zowel ouders als kinderen vermaakt. Voor mensen die minder te been zijn is dit park wellicht geen goede keuze vanwege de heuvelachtige omgeving. Aan te raden activiteiten zijn whalewatching en grotten kijken.

262 reviews over Vakantiepark C'era una Volta in het Nederlands

Niet voor herhaling

Smit,
25-8-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Oudere onderkomens zijn tot 2x toe door het bed gezakt .dit us wel provisorisch gemaakt maar helaas na reparatie toch weer erdooheen gezakt waardoor we niet goed hebben kunnen slapen. Huisjes zijn zeker niet geschikt voor 5 personen. Verder wel schoon en een lekkere relax vakantie gehad

Supermooie camping

Heidy,
16-8-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Je moet niet slecht ter been zijn. Hekjes zijn niet echt stevig en sommige plekken liggen hoger.

Ik vind het een mooie camping, de ligging is echt prachtig. Sanitair is idd verouderd maar ik heb het niet als vies ervaren, het wordt vaak en goed schoongemaakt. Wij zaten in een tent van een touroperator en daar is niets op aan te merken. Gewoon goed. Ik heb een heerlijke vakantie gehad en zou er zeker terugkomen. Het strand is wel een aanrader, kist via de camping ongeveer 10 eurp p.p, maar op een openbaar strand zitten is geen optie ivm vervuiling.

Al met al is camping c'era una volta een aanrader.

Heerlijk!

Wil,
16-8-2018

Fijne, rustige camping in een mooie omgeving.

Genoeg te doen voor jong en oud.

We hadden een mooi chalet met airco op een ruim perceel met veel privacy.

Royaal uitgeruste keuken met grote koelkast.

Zeer behulpzaam personeel. Alles was schoon en netjes.

We hebben een aantal aanbieders voor C'era una Volta voor je op een rij gezet:

Prima terassencamping voor het hele gezin!

Fan. Hofstra,
      11-8-2018
      • Activiteiten7

Prima terassencamping voor het hele gezin (kids 7, 12 en 15). Tent van de touroperator beviel wederom uitstekend en stond op een mooie plaats met veel schaduw en privacy. Sanitair niet nieuw, wel schoon. Zwembaden vielen goed in de smaak, veel gebruik van gemaakt. Mogelijkheden voor uitstapjes zijn er voldoende, Monaco was ook goed te doen.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Darja,
      8-8-2018
      • Activiteiten6

Mooie terrascamping. Zaten in een tent van touroperator, in de schaduw, dus prima plek. Tent is goed ingericht enzo. Sanitair is inderdaad erg veroudert maar wel schoon. Zwembaden zijn prima. Onze jongens hebben zich ook erg vermaakt op de camping. Pinautomaat in het dorp, alsmede een tankstation. Grote supermarkt op 15 minuten afstand waar van alles te verkijgen is. Albenga een leuke stad. Alassio ook. Strand zijn wij niet geweest. Kregen het erg benauwd van de hele krappe plekjes met de bedjes.

aan het strand alleen betaalde plekken met ligbed

j. coenraadts,
      16-7-2018
      • Activiteiten6

ligging mooi, zwembad mooi, restaurant redelijk

sanitair verouderd, terrassen camping tussen olijfbomen, veel schaduw, voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader

Huisjes erg oud en niet schoon! Verder goed.

Marieke,
      18-12-2017
      • Activiteiten7

De huisjes van de camping zijn echt versleten en vies. Deze moeten nodig vervangen worden. De prijs van de huisjes ligt veel te hoog.

Verder is het een fijne camping. Gunstig gelegen t.o.v. leuke stadjes en een fijne sfeer. Leuk voor de kinderen. Fijn restaurant op de camping.

Deze camping had het niet (zeker geen 4 sterren)

Maarten (Gilze),
      16-9-2017

Middelgrote camping met verschillende terrassen. We hadden een mooie, ruime plaats voor onze 4 persoonstent. Sanitair ver beneden onze verwachtingen, oud, versleten en soms gewoon smerig. Ook zwembad viel ons tegen. Weinig vertier voor de kinderen. Restaurant is OK maar niet bijzonder. Absoluut geen 4-sterren camping. 3 sterren is al veel. Nee, deze camping was het voor ons niet. We zijn na een paar nachten al vertrokken.

• Activiteiten8

We hadden een hele mooie zeer ruime kampeerplek voor onze stormtent. Aardige mensen bij de receptie en bij het zwembad. Supermarkt op de camping is oke maar voor meer keus is in Villanova een grotere. Paardenrenbaan en vliegveld in de buurt. Er stijgt of land bijna vliegtuig. Leuk uitje naar de paardenrenbaan. Genoeg activiteit in de buurt. Zwembaden zijn netjes. Sanitair is schoon maar niet het modernste. Kortom prima camping!

Voldoet precies aan de verwachingen

Jaco,
      15-8-2017
      • Activiteiten8

Via TO een tent geboekt. Prima camping waar veel wordt georganiseerd. (oa live muziek, avondzwemmen) Is een terrascamping dus de eerste week spierpijn in de kuiten. Er zijn 2 zwembaden, waarvan er 1 lekker rustig was. Toiletvoorzieningen zijn oud maar voldoen prima. (alhoewel het water niet altijd bloedheet was) Waren schoon ook en dat hebben we wel eens anders gezien. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleine campingwinkel voor de broodjes en voor geval van nood. Je kan beter 15 min, rijden naar Albenga voor je boodschappen. In de buurt zijn een drafbaan en een vliegveld. En dat hoor je dus. Wij hebben het niet als storend ervaren. Wij hebben er een prima vakantie gehad en vonden het jammer weer naar huis te moeten gaan. Aanrader dus.

We hebben een aantal aanbieders voor C'era una Volta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark C'era una Volta in Villanova d Albenga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark C'era una Volta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.