Vakantiepark C'era una Voltasterstersterster

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In Ligurië vind je Camping C’era una Volta met een buitenzwembad, een Italiaans restaurant, een mooie omgeving en het animatieteam die zowel ouders als kinderen vermaakt. Voor mensen die minder te been zijn is dit park wellicht geen goede keuze vanwege de heuvelachtige omgeving. Aan te raden activiteiten zijn whalewatching en grotten kijken.

286 reviews over Vakantiepark C'era una Volta

• 6W.koolen03-02-2020

Leuk voor 1 keer

Juli 2019 een Chalet gehuurd voor 8 dagen. Deze zijn zeer oud en al 20 jaar versleten. Sommige delen van de camping zien er netjes uit, maar in het deel waar wij verbleven was meer leegstand dan bewoonde huisjes en sommige waren volgens mij al jaren niet meer gebruikt. Alles op de camping was eenvoudig en al jaren oud. Zwembad beneden was netjes, boven was groter maar ook dit was aan renovatie toe. Voor tieners is hier niks te beleven.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    3Finn24-11-2019

Een grote ramp! Doe het jezelf niet aan.

Het probleem begon werkelijk al met de site. Er staan allemaal dingen die niet en dingen die er helemaal niet zijn. Bijvoorbeeld de discotheek! Er staat op de site dat er een discotheek is, maar toen we er waren kwamen we erachter dat de discotheek een zielig pleintje is met hinderlijke kinderen die mogen opblijven van hun ouders. Ten tweede, ik heb nog nooit z’n zielige ‘animatie’, of hoe je de twee meisjes wil noemen. Er is helemaal niks te doen! Voor jongeren is dit echt de hel! Of terug te komen op de animatie, we kregen een zielig papiertje met activiteiten. Er was werkelijk niks te doen! En de evenementen in de avond lijken op bingo in een bejaardehuis. Zo saai! Het zwembad is okey, alleen de lifeguard lette totaal niet op! Hij was alleen maar aan het zonnen en selfies te Maken. Het weer valt ook tegen, alleen maar regen gehad. Die receptie is ook echt rampzalig, spreken slecht engels en zijn heel erg onverschillig.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Fam uit Alphen aan den Rijn18-08-2019

goed bevallen

Hier wel erg tevreden. We zijn ney terug en ontzettend mooie groene goed onderhouden camping! Wijzelf hadden een huisje gelegen tussen de bomen. Keurig van binnen en van buiten. Vlakbij het grote zwembad wat juist wel schoon was (gaat nl ook dicht tussen 13 en 15 uur). Leent zich ook goed voor banen zwemmen en rondom zijn er genoeg ligbedden. Aan de andere kant was het andere zwembad waar onze kinderen niet in zijn geweest maar hier was wel avondzwemdisco 2x per week en zag er ook keurig en netjes uit. Qua animatie vonden wij het voor de volwassenen wel tegenvallen maar onze 2 dochters 12 en 15 jaar hebben zich prima vermaakt. Ook de omgeving is erg mooi! Maar let op het is er langs het strand vooral bij Alassio erg druk. Wijzelf gingen naar het grote aquarium van Genua, San Remo, Alasssio en Albenga en bezochten een grot. Wij raden deze camping zeker aan! Maar ga voor een huisje. Dan heb je alles bij de hand.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Robert15-08-2019

Nooit meer

Dit zou een hele mooie camping kunnen zijn. Zou. De stacarvans zijn uit het jaar blok. Kleine douchebak waar je in moet stappen met vies douchegordijn. Los van het feit dat deze gedateerd zijn, voelde de caravan niet schoon. Wanneer je de schoonmaakploeg bezig ziet dan kunnen ze ook niet schoon zijn. De zwembaden zijn lekker groot maar het water was niet altijd even schoon. Je ziet dat dit ooit een druk bezochte camping is geweest. Nu lege staanplaatsen en vervallen sanitair. Bij vertrek opgemerkt naar de receptie dat het ijswinkeltje boven op instorten staat. Reactie: "Dat week ik niet. Daar kom ik nooit." De camping wordt uitgemolken. Wees geen melkkoe! Ik kreeg het tita tovernaar gevoel. 20 jaar geleden heeft Tika in haar handen geklapt, en alles staat nog steeds stil. Heel jammer dat men deze camping kapot heeft laten gaan. Overigens door de mensen die we hebben ontmoet een leuke vakantie gehad. Niet door de geweldige accomodatie.

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Familie van der Brug13-08-2019

Mooie zwembaden, oud sanitair

Camping met prachtige ligging en heerlijke zwembaden. Hier hebben we ons echt vermaakt. Wij zijn standaard naar strand bij andora gegaan (wat verder doorrijden in Andora) wat heerlijk was en waar je gewoon vrij kon liggen. Het sanitair was vreselijk oud en vond ik echt niet meer kunnen eigenlijk. Daarom zou ik wat minder snel terugkomen, al hebben wij verder een prima tijd gehad, dit kwam met name door de zwembaden die ook qua temperatuur heerlijk waren. Eten bij restaurant matig.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Mirthe05-08-2019

Niet voor herhaling

Een camping waar een rattenplaag heerst. De ratten vlogen eind van de middag uit de struiken en door de bomen boven ons zitgedeelte. Na 2 dagen klagen bij de receptie zijn er een aantal extra rattenvallen geplaatst. De ratten liepen s'nachts door onze tent en poepten op het aanrecht. (gezondheidsrisico? ziekteverwekkers?) We huurden een tent en de t.o voelde zich wel verantwoordelijk en heeft meerdere keren geïnformeerd bij ons en een kleine restitutie verleend. Camping zelf niets van gehoord. Al het vuilnis moet gescheiden worden..wel goed voor het milieu maar misschien met een rattenprobleem handiger dit op 1 plek te verzamelen? Sanitair is ronduit slecht. Zeker voor een 4 sterren camping, heel oud, veel deuren die niet op slot konden en 2 wc's standaard op slot bij de dames. Werd wel meerdere keren per dag schoon gemaakt. 2 Mooie ruime zwembaden, leuke animatie voor de kleine kindjes. Ruim aanbod in campingwinkel.

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    6Smit25-08-2018

Niet voor herhaling

Oudere onderkomens zijn tot 2x toe door het bed gezakt .dit us wel provisorisch gemaakt maar helaas na reparatie toch weer erdooheen gezakt waardoor we niet goed hebben kunnen slapen. Huisjes zijn zeker niet geschikt voor 5 personen. Verder wel schoon en een lekkere relax vakantie gehad

• 3Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Heidy16-08-2018

Supermooie camping

Je moet niet slecht ter been zijn. Hekjes zijn niet echt stevig en sommige plekken liggen hoger. Ik vind het een mooie camping, de ligging is echt prachtig. Sanitair is idd verouderd maar ik heb het niet als vies ervaren, het wordt vaak en goed schoongemaakt. Wij zaten in een tent van een touroperator en daar is niets op aan te merken. Gewoon goed. Ik heb een heerlijke vakantie gehad en zou er zeker terugkomen. Het strand is wel een aanrader, kist via de camping ongeveer 10 eurp p.p, maar op een openbaar strand zitten is geen optie ivm vervuiling. Al met al is camping c'era una volta een aanrader.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Wil16-08-2018

Heerlijk!

Fijne, rustige camping in een mooie omgeving. Genoeg te doen voor jong en oud. We hadden een mooi chalet met airco op een ruim perceel met veel privacy. Royaal uitgeruste keuken met grote koelkast. Zeer behulpzaam personeel. Alles was schoon en netjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Fan. Hofstra11-08-2018

Prima terassencamping voor het hele gezin!

Prima terassencamping voor het hele gezin (kids 7, 12 en 15). Tent van de touroperator beviel wederom uitstekend en stond op een mooie plaats met veel schaduw en privacy. Sanitair niet nieuw, wel schoon. Zwembaden vielen goed in de smaak, veel gebruik van gemaakt. Mogelijkheden voor uitstapjes zijn er voldoende, Monaco was ook goed te doen.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

13 tips over Vakantiepark C'era una Volta

• yvette, 13-03-2012

wij hebben in de omgeving leuke dorpjes gezien en de stad genua is aan te bevelen. ook een dagje whalewatchen was de moeite waard we hebben er zowaar 2 gezien heel spannend. een fietstocht langs zee en het water pretpark le caravelle was leuk.

• kevin1990, 13-08-2013

Neem vooral je eigen pannen, borden, bestek enz mee.

• Peter, 31-08-2013

De grotten in de buurt, hier vonden wij meteen het beste strand.

17 vragen over Vakantiepark C'era una Volta

• Miriam, 27-01-2019

strand

Lees ik nu goed in de review dat een particulier strand 10 euro p.p kost ????? en als ik voor een openbaar strand kies deze vervuild zijn ? is het echt zo gesteld ? Ik hoor het graag

• vakantieman, 28-10-2017

ouder jeugd en uitgaansleven in dorp

Voor de zomer van 2018 zijn wij opzoek naar een camping die ook geschikt is voor 18-19 jarigen. Is er een gezellig dorp op loopafstand. Hoe wordt deze camping bezocht door deze leeftijdsgroep, de voorkeur heeft nm. met leeftijdsgenoten vanaf de camping gezelligheid aan het strand en of 's avonds in het dorp. Heeft iemand eventueel een suggestie voor een mooi staan plaats voor caravan met bijzet tent en voortent? Bij voorkeur gunstig gelegen.

• Hans, 04-08-2017

Mag je met elke zwemkleding in het zwembad of moet

Cindy, 13-08-2017

Je hoeft geen badmuts te dragen en zwemshorts zijn ook geen probleem. Strakke zwemkleding is dus niet verplicht

Hans, 04-08-2017

Of moet je zo'n strakke zeembroek met een badmuts dragen?

Vakantiepark C'era una Volta info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel