Appartement Villaggio Del Sole

Appartement Villaggio Del Sole
8,4

3 tips over Appartement Villaggio Del Sole

Wendy en Sebastiaan, 14-7-2013
La Rampa in Dolceaqua (20 minuutjes rijden). Heerlijk eten, goede prijs/kwaliteit verhouding en prachtig uitzicht. Probeer vooral de antipasto van het huis als voorgerecht!
Elise Bergman, 18-8-2012
Aanbevelingen: Monaco moet je zeker zien,De oude stad van Ventimiglia, Menton was super heel vaak gegeten en leuke winkels.Dolce acqua, atricale,rocchetta nervina zijn leuke bergdorpjes met prachtige huisjes tegen de berg aan.en het laatste dorpje kan je raften en een waterval bezoeken prachtig uitzicht.allemaal aan te bevelen.
Kees Grobecker, 31-7-2012
Voor de weg er heen, kijk op YouTube: De weg naar Villaggio del Sole

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Del Sole voor je op een rij gezet: