Appartement Villaggio Del Sole

Appartement
Appartement Villaggio Del Sole
8,4

100 reviews over Appartement Villaggio Del Sole in het Nederlands

Geweldige vakantie en prachtige ligging

Aisis Bergman
18-5-2016

Al voor het derde jaar op rij komen wij hier terug, simpelweg omdat de omgeving prachtig is, de ligging, maar vooral omdat het hartstikke gezellig is bij de eigenaren.

Zeker weer voor herhaling vatbaar!

Perfecte vakantie.

Henk & Irina
17-8-2015

Echt een hele prettige vakantie. Appartementen zijn opgeknapt, nieuwe keuken, nieuwe kozijnen en nieuwe matrassen. Nicola heeft zijn best gedaan afgelopen winter!!

Een week bij Rosa en Nicola en je bent weer helemaal opgeladen. Dagje Monaco en Menton en een perfecte uitval basis.

un seul mot MAGNIFIQUE!!!

Kamal
18-5-2015

J'ai passé un magnifique séjour avec mes amis dans cet hôtel et vous savez quoi ? un séjour de rêve! le personnel est super sympa, un voyageur s'est ajouté à la dernière minute et même pas obligé de payer supplément ou quoi que ce soit. Ensuite la WiFI qui est censé être payante par jour, nous l'avons payé qu'une seule fois et nous l'avons gardé pendant tout le séjour. On appréhendait au début l'emplacement et la route qui monte, mais au final c'est exactement là ou il faut, dans le calme loin de la ville, l'altitude donne une superbe vue sur la mer et les montagnes, et puis le soir le ciel est noir total on passait du temps à regarder les étoiles! Franchement rien à dire, j'y retournerai à la prochaine occasion c'est sur!

Buona struttura

Massimo - Torino
14-9-2014

Posizione incantevole, il giusto isolato per chi cerca dalla vacanza relax. Conduzione davvero famigliare. Un grazie particolare a Nicola e Rosa per come sono riusciti a farci sentire come a casa nostra.

un posto con un fascino particolare

Gianluca
2-10-2013

Per arrivarci non è facile, ma poi si gode un panorama fantastico. I gestori simpatici e alla mano. Piscina limpidissima. Alloggio molto spazioso. Da consigliare

Udane wakacje. Polecamy

Marek_Rykowski
21-8-2013

W Villaggio del Sole bylismy, wraz z dwojka dzieci po raz pierwszy. Po zapoznaniu sie z tak rozbierznymi opiniami innych, jechalismy lekko podekscytowani tym co zastaniemy. Na miejscu wszystkie obawy okazaly sie zbedne. Lokalizacja swietna. Z tarasu obszernego, standardowo wyposazonego, przytulego, dwu pokojowego apartamentu, widok na wzgorza i w oddali morze robi wrazenie. Sam osrodek nie jest zbyt duzy, ale wystarczajco by czuc sie swobodnie. Wiekszosc gosci to rodziny z dziecmi w roznym wieku, zadno z nich nie ma szans na by sie nudzic. A napewno nikt nie bedzie sie nudzic gdy zadbaja o to gospodarze Rosa i Nicola. Chocby dla nich warto tam pojechac. Ich goscinnosc, poczucie humoru i dbalosc o gosci sprawia, ze czujemy sie jakbysmy od lat byli zaprzyjaznieni. To prawda ze droga na wzgorze jest waska, ale nie przesadzajmy, my bylismy naprawde duzym autem (vito xxl), i spokojne pokonywalismy ja kilka razy dziennie.

A w przyszlosci mamy zamiar pokonywac ja jeszcze wiele razy.

Geweldig genoten!

Wendy en Sebastiaan
14-7-2013

Het is een geweldige leuke, knusse accommodatie. Zoals al eerder beschreven zijn de huisjes verouderd maar schoon en compleet en aangezien je grotendeels van de dag buiten bent, geen moment iets gemist. Het uitzicht is fantastisch en de eigenaren zorgen ervoor dat je aan niets ontbreekt. Ze zorgen dat je je thuis voelt en bieden veel gezelligheid en leuk entertainment. Zo heeft Nicola ons op vrijdag naar de markt gebracht en opgehaald en ons een tour naar de top van de berg gegeven. Allemaal op eigen initiatief, heel erg leuk! Er is een mooi zwembad en voldoende ligruimte op de zonnebedjes. Het is kindvriendelijk en gezellig echter je moet niet te bang zijn om in smalle straatjes te rijden maar ook dat kan opgelost worden door een rijles van Nicola.

HEERLIJK

Monique
6-6-2013

Wat een heerlijk park. De weg ernaar toe is inderdaad.. best spannend de eerste keer maar daar krijg je ook wel wat voor terug. Wat een heerlijke plek, fantastische eigenaars die je gelijk het "thuis" gevoel geven. Smorgens kun je broodjes bestellen dus niet helemaal het dorp in voor vers brood. Heerlijke bar / receptie / restaurantje .. gemoedelijke sfeer. Nooit vechten om een bed bij het zwembad, het is er gewoon. De huisjes zijn gedateerd maar schoon en ALLES is aanwezig. Wij komen hier zeker nog een keer terug !! (of twee keer ;-)).. Nicola en Rosa doen hebben hier een wereldplek !!

Al met al een prima verblijf!

hoppener
25-3-2013

Wij hebben hier een top vakantie gehad.

Het klopt dat het interieur van de huisjes verouderd is, maar het is wel allemaal functioneel en schoon. De weg er naar toe is even wennen, maar voor een beetje automobilist goed te doen.

Wat deze accommodatie geweldig maakt is de gastvrijheid van de beheerders, Nicola en Rosa. Wat een vrolijke en vriendelijke mensen zijn dat toch! We weten allemaal dat dat ook heel anders kan zijn.

Daarbij is het een klein park en kunnen de kinderen lekker samen spelen en zwemmen.

En crime om in het park te komen!

dleeuwis53
14-3-2013

Het park biedt een prima plek om de prachtige omgeving te ontdekken. Dichtbij bijv Monaco en het Italiaanse en Franse achterland. Het is echter een crime om via de steile weg bergopwaarts bij het park te komen. Erg smal en steil..niet echt fijn. We hadden fietsen bij ons, maar dat is hier echt geen optie. Appartementen waren erg verouderd en aan onderhoud toe. Wel een fijn zwembad en mooi uitzicht. Toch niet weer naar dit park, wel de omgeving...die is prachtig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Del Sole in Ventimiglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Del Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villaggio Del Sole scoort een 8.35 uit 10 op basis van 100 reviews.