Appartement Villaggio Del Sole

Appartement
Appartement Villaggio Del Sole
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Del Sole voor je op een rij gezet:

58 reviews over Appartement Villaggio Del Sole in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldige vakantie en prachtige ligging

Aisis Bergman
18-5-2016

Al voor het derde jaar op rij komen wij hier terug, simpelweg omdat de omgeving prachtig is, de ligging, maar vooral omdat het hartstikke gezellig is bij de eigenaren.

Zeker weer voor herhaling vatbaar!

Perfecte vakantie.

Henk & Irina
17-8-2015

Echt een hele prettige vakantie. Appartementen zijn opgeknapt, nieuwe keuken, nieuwe kozijnen en nieuwe matrassen. Nicola heeft zijn best gedaan afgelopen winter!!

Een week bij Rosa en Nicola en je bent weer helemaal opgeladen. Dagje Monaco en Menton en een perfecte uitval basis.

Geweldig genoten!

Wendy en Sebastiaan
14-7-2013

Het is een geweldige leuke, knusse accommodatie. Zoals al eerder beschreven zijn de huisjes verouderd maar schoon en compleet en aangezien je grotendeels van de dag buiten bent, geen moment iets gemist. Het uitzicht is fantastisch en de eigenaren zorgen ervoor dat je aan niets ontbreekt. Ze zorgen dat je je thuis voelt en bieden veel gezelligheid en leuk entertainment. Zo heeft Nicola ons op vrijdag naar de markt gebracht en opgehaald en ons een tour naar de top van de berg gegeven. Allemaal op eigen initiatief, heel erg leuk! Er is een mooi zwembad en voldoende ligruimte op de zonnebedjes. Het is kindvriendelijk en gezellig echter je moet niet te bang zijn om in smalle straatjes te rijden maar ook dat kan opgelost worden door een rijles van Nicola.

HEERLIJK

Monique
6-6-2013

Wat een heerlijk park. De weg ernaar toe is inderdaad.. best spannend de eerste keer maar daar krijg je ook wel wat voor terug. Wat een heerlijke plek, fantastische eigenaars die je gelijk het "thuis" gevoel geven. Smorgens kun je broodjes bestellen dus niet helemaal het dorp in voor vers brood. Heerlijke bar / receptie / restaurantje .. gemoedelijke sfeer. Nooit vechten om een bed bij het zwembad, het is er gewoon. De huisjes zijn gedateerd maar schoon en ALLES is aanwezig. Wij komen hier zeker nog een keer terug !! (of twee keer ;-)).. Nicola en Rosa doen hebben hier een wereldplek !!

Al met al een prima verblijf!

hoppener
25-3-2013

Wij hebben hier een top vakantie gehad.

Het klopt dat het interieur van de huisjes verouderd is, maar het is wel allemaal functioneel en schoon. De weg er naar toe is even wennen, maar voor een beetje automobilist goed te doen.

Wat deze accommodatie geweldig maakt is de gastvrijheid van de beheerders, Nicola en Rosa. Wat een vrolijke en vriendelijke mensen zijn dat toch! We weten allemaal dat dat ook heel anders kan zijn.

Daarbij is het een klein park en kunnen de kinderen lekker samen spelen en zwemmen.

En crime om in het park te komen!

dleeuwis53
14-3-2013

Het park biedt een prima plek om de prachtige omgeving te ontdekken. Dichtbij bijv Monaco en het Italiaanse en Franse achterland. Het is echter een crime om via de steile weg bergopwaarts bij het park te komen. Erg smal en steil..niet echt fijn. We hadden fietsen bij ons, maar dat is hier echt geen optie. Appartementen waren erg verouderd en aan onderhoud toe. Wel een fijn zwembad en mooi uitzicht. Toch niet weer naar dit park, wel de omgeving...die is prachtig!

Nooit meer terug!!!

Anoniem
23-8-2012

Verouderde huisjes, vieze badkamer, veel kapotte spullen, slechte bedden, veel lawaai door oa rangeerterrein, deprimerend uitzicht vanuit zitje, losse bekabeling in de tuin, in het park kattenpoep, vreselijke weg ernaar toe, goede uitvalbasis voor uitstapjes.

Fantastisch..

Elise Bergman
18-8-2012

De ontvangst is uiterst vriendelijk en je krijg gelijk het idee of je bij familie bent en deze mensen al jaren kent.

Wij hadden een appartement onder het zonnedek met een mooi balkon aan de achterkant waar het door de wind die er eigenlijk altijd wel is prima vertoeven is als het te warm is in de zon, Het appartement is sober ingericht maar alles is aanwezig wat je nodig heb en wat ik belangrijk vind zeker als je er toch 14 dagen bent is dat het bed geweldig sliep.

Ik deed een paar stappen naar boven en daar was het prachtige zwembad daar kan je ook heerlijke wat drinken of eten met alweer dat heerlijke windje.

uiterst gastvrije mensen, leuke entertainment, pris/kwaliteit is prima,volop leuke plaatsen en dorpjes om je heen waar je zo bent, het stadje zelf is ook leuk, weinig negatiefs aan te merken alleen de rijstijl van de mensen daar is vreselijk maar dat heeft verder niet te maken met het complex.

De weg ernaar toe is de 1e keer vreselijk maar het went op de duur wel.

Fantastische kinderplek

Kees Grobecker
31-7-2012

Een heerlijk familie park. De eigenaren maken het verblijf tot een feest voor zowel ouders als kinderen. Er mag dan wel geen kinderprogramma zijn, maar Rosa en Nicola (eigenaren) zijn het kinderprogramma.

Wij waren zonder kinderen maar hebben genoten van de wijze waarop deze 2 mensen dit park runnen.

Heerlijk gegeten, genoten van de zon, kortom een heerlijke vakantie gehad.

Zeker voor herhaling vatbaar.

O, ja, je moet wel auto kunnen rijden.

Twee weken genoten!!

Vincent
15-8-2011

Wij zijn met onze kinderen van 7 en 9 jaar, twee weken op Villagio del sole geweest. De weg er naar toe is zeker de eerste keer spannend, maar went wel. De moeilijke plekken zijn voorzien van spiegels en als je elkaar moet passeren, blijkt dat toch steeds weer te lukken.

Ondanks de weg is het een prima uitvalsbasis voor zowel de mondaine plaatsen aan de cote d`azur als de bloemenrivièra. Ook de bergdorpjes in de nabije omgeving, zoals Dolceaqua en Apricale zijn zeer de moeite waard.

Maar het allerbeste van onze vakantie was de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren van het parkje. Nicola en Rosa zorgen ervoor dat je je vanaf het eerste moment helemaal thuis voelt. Het parkje is kleinschalig waardoor de kinderen er vrij kunnen spelen en rondlopen. Onze ervaring is dat de kinderen allemaal met elkaar optrekken en dat is erg gezellig! De inrichting van de huisjes is inderdaad wat verouderd, maar erg schoon en compleet. Wij zullen het iedereen aanraden!! Ciao Rosa e Nicola!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Del Sole in Ventimiglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Del Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.