Hotel Villa Eva Beach

Prachtige lokatie met een heel mooi uitzicht op zee en bergen

Geweldige plek!

Peter
27-11-2015

Een geslaagde week gehad in dit hotel. De ligging is geweldig en vooral het ontbijt aan zee is heerlijk. In de omgeving is er niet veel te doen maar met een busje ben je binnen 15 min in hert centrum van Ventimiglia.

Geweldig

Johan
8-11-2015

Het hotel is geweldig! De kamer is nieuw en netjes. Het ontbijt is goed en het diner in het pand direct aan zee is zeer goed! Bovenal was de service uitstekend.

super hotel

Jan
16-10-2015

Het hotel en de beachclub van het hotel liggen direct aan zee. Daardoor heb je een fantastisch uitzicht. Het hotel is nieuw. Hele mooie nette kamer. Het eten in het restaurant is gewoon top. Kortom, geweldig genoten

Prima!

Saskia
8-8-2015

Ik vond het een heel fijn hotel! Wij hebben er een week verbleven om vooral lekker aan het strand te liggen, de andere week vakantie verblijven we in steden dus vandaar dat het stand voor ons heel belangrijk was! Het hotel is dik in orde, goed ontbijt en de kamers zijn schoon. De service in het hotel is oom erg goed! In de zomer konden wij vrij gebruik maken van villa Eva beach, wat dan ook een echte aanrader is! Prima zwembad bij het strand! Qua eet tentjes en restaurantjes zitten er in de omgeving niet veel, maar het eten in villa eva beach is goed, ook zit er in de straat een leuke pizzeria met heel vriendelijk personeel en heel lekker eten! Als je verder rijdt richting San Remo zitten er wel meerdere restaurantjes aan het water! Al met al een heerlijke week gehad!

Dit nooit weer!

Joost Tigelaar
10-6-2015

We waren op zoek naar een geweldige plek dicht bij de zee en met zwembad voor de kinderen. Het hotel werd ons in de mail gepresenteerd als "paradijs". Tevoren nog gecontroleerd of het zwembad inderdaad open was en na bevestiging daarvan geboekt!

De locatie van het hotel is goed - vlak bij het strand, maar er is niet veel meer. Eten is slecht, airconditioning werkte niet, verwarming kon niet worden uitgeschakeld dus het was 'snachts erg warm , op specifieke avonden zijn er partijen met luide muziek tot middernacht ( die u zeer goed in de kamer hoort) en als de grootste teleurstelling, was het zwembad niet open! Helaas hebben onze kinderen dus geen dag in het zwembad kunnen liggen! Omdat we dit specifiek gevraagd hadden voor boeking hebben we niet gekregen wat er was beloofd en niet waarvoor we betaald hebben!

Klagen bij hotel beheer hielp niet. Afgezien van een verklaring dat het onderhoud voor zwembad nodig was en dat men zich vwb de muziek aan de wet heeft gehouden, geen reactie..

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Eva Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Eva Beach in Ventimiglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Eva Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.