Hotel Parkstersterster

3.8Onvoldoende

Italië, Ligurië, Varazze

Op vakantie geweest naar Park?

3.8Onvoldoende

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Park

• 1henk15825-08-2016

ECHT EEN RAMP HOTEL!!!

Het hotel heeft echt alles wat je niet wil zien. Bij aankomst schrokken we al. Het zag er aggenebisch uit en het ligt zo dicht aan het spoor dat het voelt alsof je op het station staat/slaapt. Bij het voorbij rijden van de trein is geen enkele conversatie mogelijk. De parkeerplaats was goed voor 3 plaatsen waarvan 1 bezet was met een auto die in geen maanden verplaatst was. Overal lag vuilnis. Bij binnenkomst in het hotel was de vloerbedekking al in geen dagen/ weken stof gezogen. Het was ronduit smerig. Na inchecken konden we naar de kamer. De kamer was ook niet schoon, al waren er wel schone handdoeken. Bij het betreden van het balkon lagen er overal afgeknipte nagels en kunstnagels. Het rolluik werkte niet. We zijn gelijk naar de receptie gegaan, en heb medegedeeld dat we de kamer niet accepteerden. De receptioniste keek verwonderd, maar liep met ons mee. Na het aanschouwd te hebben kregen we een andere kamer aan de straatzijde. De kamer was smoezelig en had duidelijk sporen van veelvuldig gebruik. Het had wel eens geverfd mogen worden. Boven het bed was een balk met nachtlampjes. Er zouden er drie spots in moet worden gebouwd maar er zaten er slechts 2 waardoor je in een met spinnenweb gevuld gat keek. Het toilet bezoek in was een expeditie op zich. De toilet was met geen enkele schroef vastgezet aan de vloer. Een kantel wc is iets aparts, dat kunt u zich voorstellen. De douche liet te wensen over. De schimmel vierde hoogtij door het zeer matige onderhoud. Tijdens het avondeten kregen we een pasta, die bestond uit verschillende pasta, men had zeer waarschijnlijkte kort gehad. Daarna kregen we als hoofdmaaltijd sla met een niet gaare kip drumstick. Tijdens de maaltijd wilden we graag een cola en een biertje. De cola was op en werd eigenhandig vervangen door een sinas en een fatsoenlijk vetvrije glas voor het bier was er niet. We hebben gelijk ons beklag gedaan bij de receptie en gevraagd of de manager er was. We wilden graag vernemen hoe het een en ander opgelost kon worden. De manager was en niet en ook de aankomende twee dagen niet. De man in de receptie gaf ons gelijk, we hadden alle reden om te klagen. De volgende ochtend kregen we crackers en een broodje die al een aantal dagen oud was. De melk stond een aantal uren niet gekoeld op de tafel. De kaas vertoonde vlekken die er niet op hoorde te zijn. De maat was vol. we zijn weggegaan en ons geluk elders gezocht

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Loek Molmans31-01-2016

Voor herhaling vatbaar

Was op basis halfpension, nadeel was dat het vlakbij het station ligt en dus tot in de vroege avond lawaai hoort van passerende treinen, 's nachts niet. Strand op loopafstand en leuke restaurantjes voor lunch en eventueel diner.

Gereisd met partner in september 2015

• 3Renate Candel04-10-2015

Park hotel Varazze; zeer teleurstellend

Wij zijn gewend in eenvoudige hotels te verblijven, wij zoeken echt geen grote luxe; maar dit hotel was zelfs voor ons een schok. Gelegen in een achterbuurt aan het station, met zeer druk treinverkeer. Het mooiste uitzicht dat je vanaf het hotel kon vinden was dan ook het spoor. Gevaarlijke lift die regelmatig vast zit. Ongeïnteresseerd, chagrijnig personeel, totaal geen horeca ervaring of horeca talent. Niemand begreep of wilde Engels beprijpen. Het het is verschrikkelijk, waar iedere huisvrouw in Italië voor een paar centen een heerlijke pot pasta op tafel zet, zien ze in dit hotel kans het volledig te verpesten. Er wordt slecht gekookt met slechte ingrediënten. Met kinderen hier ver vandaan blijven. Als volwassenen gaan we hier ook niet terug!

Gereisd met partner in september 2015

• 3Hanneke Bonninga05-09-2015

3 Sterren onwaardig

Vriendelijke ontvangst door hoteleigenaar. Het hotel ziet er aan de buitenkant nog al vervallen en niet aantrekkelijk uit. Waar de naam Park Hotel vandaan komt ben ik ook nog niet achter, geen tuin, haast niet mogelijk om zonder schade je auto te parkeren achter het hotel, en de trein raast op nog geen 10 meter vanaf het hotel. De kamer die wij kregen was niet slecht, goede badkamer, alleen de schuifdeuren van de kleding kast werkte niet goed ( heel zwaar) waardoor tot 2 keer toe mijn vingers klem tussen de deuren hebben gezeten! Voor het eten hoeven we zeer zeker niet terug, ontbijt bestond uit plakjes stokbrood van het eten van de vorige avond, verpakte toast en een croissant,met geluk wat plakjes kaas en worst. Dan het 3-gangen avond diner, smakeloze pasta, stukje gepaneerd vlees wat dreef in de olijfolie en geen verse groente of salade. nagerecht was ook slecht ( klein stukje droge taart/koek. Dit alles uitgeserveerd door een totaal niet betrokken en zeer ongastvrije jonge dame.

Gereisd met partner in augustus 2015

0 tips over Hotel Park