Hotel Villa Imperiale

Kleine hotelsWeer vandaag31°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Imperiale voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Villa Imperiale in het Nederlands

2007

We hebben een heerlijke tijd gehad

S. van den Berg
9-12-2007

We hebben een heerlijke tijd gehad. Het hotel was goed. In de periode dat wij er waren was het ook heel rustig. De badkamer op de hotelkamer zag er goed uit.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het hotel is prima niks op aan te merken

D. Alofs
20-8-2007

het hotel is prima niks op aan te merken. de ligging is perfect aan het strand. het ontbijt is goed naar italiaanse maatstaven. er is echter 1 nadeel en dat is dat je de mogelijkheid krijg om je auto te parkeren op een prive terrein dat ligt op ruim 5 min lopen van het hotel. terrein is goed om te parkeren je krijgt je eigen plekje en is afgesloten met een ketting. alleen vind ik het net iets te ver lopen. als ik ooit nog in de omgeving op vacantie ga boek ik zeker dit hotel.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zijn van 11 tot 17 juni in dit hotel geweest

Han
19-6-2007

Zijn van 11 tot 17 juni in dit hotel geweest. Als je tijdens de vakantie geen Hollanders, Duitsers en Engelsen wil tegen komen, moet je naar Spotorno toe gaan. Maar neem dan ook genoegen met alle mededelingen en menukaarten in alleen in het Italiaans. Deze streek is echt alleen ingesteld op Italianen. Ook het personeel in het hotel spreekt alleen maar hun eigen taal en geen meter over de grens. Als je geen Italiaans verstaat en spreekt, is het handen en voeten werk. Ontbijt was ver beneden de norm die wij gewend zijn. Weinig variatie en brood wat ik zelf aan de eenden zou geven. Erg oud. Voor het beetje verse brood wat een enkele keer aanwezig was, moest je wel om half 8 aan tafel zitten. Personeel wel aardig, maar bediening erg knullig. Spotorno zelf wel een gezellig dorp en goed ondehouden stranden.

Gereisd Anders in Tue Jun 19 2007 22:08:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Imperiale voor je op een rij gezet:

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Imperiale in Spotorno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Imperiale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.