Camping Rustia

2 reviews over Camping Rustia in het Nederlands

Niet leuk.

Reindert
12-8-2016

Douchen met muntjes van max 3 min werden wij niet blij van,voor 1 euro p/st. De beide vrouwen van de receptie(eigenaar) en de marketbar waren chagrijnig en weinig behulpzaam. Geen zwembad aanwezig. Door de weeks is het er totaal niet gezellig.

Sfeerloos

Jeroen Luttikholt
29-8-2010

In de zomer ongeveer 2 weken gestaan. Voornamelijk een trekkers camping voor mensen die de boot naar Corsica nemen en italianen die in het weekend met de familie naar het strand gaan. Door de week vaak vreselijk rustig waardoor er totaal geen sfeer is.

Als het donker word gaat de tl verlichting aan waardoor je altijd in het licht zit.

Jammer dat ze de camping niet wat verbeteren. b.v. een zembad en het verwijderen van de verlichting zou deze camping veel beter maken in een gebied waar de campings al niet veel aanwezig zijn.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rustia in Spotorno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rustia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.