ItaliëLiguriëSpotornoHotels SpotornoHotel Royal & Aquamarina Thalassospa

6.3VoldoendeScore uit 19 reviews

6.3VoldoendeScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

19 Reviews over Royal & Aquamarina Thalassospa

• 1Tom28-06-2010

Verschrikkelijk

gebouwd in jaren 70, daarna niet meer onderhouden... op de airco na. onmogelijk een parkeerplaats te vinden. Kleine douche (40x 40 cm). Kleine kamer. Slechte service, voorbeeld: op dag 1 gemeld dat de TV defect was. Daar is gedurende ons verblijf van 5 dagen niets aan gedaan. Meest irritante is "Silvio", een oud mannetje dat de strandbedjes "regelt". Hij bepaald aan de hand van je hotelkamernummer welk strandbedje voor jou is. En ookal is ver genoeg ruimte op de eerste 2 rijen, dan nog zet hij je achterin. Geen discussie mogelijk... Het plaatsje zelf maakt qua restaurants en gebouwtjes nog wel wat goed. Maar dit hotel echt nooit, nooit meer.

• 8Rudy en Rins04-04-2010

Super relaxed weekje gehad!

Samen met mijn vriend een heerlijke vakantie gehad. We hadden logies+ontbijt, een kamer met zijzeezicht, airco, een minikoelkast, tv, en een badkamer met wastafel, wc, bidet en bad met douche. Alles was schoon en netjes, elke dag schone handoeken en regelmatig schonen lakens.

Het ontbijt was goed, maar omdat we het s'avonds vaak laat waren hebben we hier niet veel gebruik van gemaakt. Het personeel was erg vriendelijk, zeker als je een paar woorden italiaans probeerd te spreken zijn ze erg behulpzaam. Sommigen spraken ook redelijk goed engels. Het parkeren is wat lastig, zeker in het weekend is het superdruk. Achter het hotel zijn gratis parkeerplaatsen en als je gelukt hebt is er nog plek naast de achterdeur.

Het strand was heerlijk en lekker dichtbij, Een iets wat te bruin geworden italiaans mannetje is daar de baas, en bepaalt waar je mag gaan zitten. Ach prima. Oja en bij een eettentje verderop het strand kan je heerlijk verse tosti's krijgen: foccazia pommedore, mozzarella

• 7jbrouns12-09-2009

Mooie ligging, maar wel druk

Hotel Royal in Spotorno ligt mooi direct aan zee. Spotorno zelf is een drukke tourischtische, maar wel gezellige plaats.

Parkeren bij het hotel is niet mogelijk. Tegenover het hotel kan betaald geparkeerd worden (parkeermeter die alleen munten accepteert). Gratis parkeren is vaak 10-15 lopen van het hotel. In het weekend is parkeren bijna niet te doen.

Op 15 minuten lopen van het hotel ligt wel een station met goede verbindingen naar andere plaatsen.

Het ontbijt en diner in het hotel is prima. Alleen is het bij het diner druk en chaotisch. Te weinig obers moeten te veel mensen bedienen. Vaak worden bestellingen vergeten.

Aan de receptie wordt prima Engels gesproken en is men vriendelijk en behulpzaam. De obers zijn ook vriendelijk, maar spreken vaak geen Engels.

In de omgeving zijn mooi plaatsen te zien. Wij zijn in september geweest. In het hoogseizoen zou ik vanwege de drukte niet naar deze locatie gaan.

• 7Marjolein van Haaster20-08-2009

Niet geschikt voor autorondreis

Dit hotel maakt onderdeel uit van een autorondreis. Dit is een goed hotel met een mooie ligging aan de boulevard maar als je met je eigen auto komt kun je die in de buurt van het hotel maar zeer moeizaam parkeren. En toen wij er waren was het niet eens hoogseizoen! Alleen betaald parkeren en zeer weinig beschikbare plaatsen. Je komt dus met je auto die je vervolgens niet kwijt kan!

• 7Berg18-08-2009

Fijn hotel

De ligging van het hotel is direct aan de boulevard en het strand. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alleen als je begint over het parkeren dan worden ze bij de receptie wat prikelbaarder. De verzorging was ook goed. Het avondeten is goed georganiseerd en het menu bestaat soms uit 5 gangen. Bij het ontbijt is gaat het geod zolang het niet te druk is. Als vanf 09.00 de zaal vol loopt dat is de organisatie zoek en kan het even duren voordat je je koffe krijgt. De parkeerplaats van ht hotel is erg klein dus hou er sterk rekening mee dat je betaald moet parkeren ( ongeveer € 15 per dag). Kamers met zijzeezicht hebben aico en een kleine koelkast.

• 7Zenderink15-08-2009

Goed vriendelijk gedateerd hotel

Wij hebben het hotel ervaren als schoon hotel Al het personeel hebben we als vriendelijk en netjes ervaren,van de receptie tot obers en schoonmaaksters. De kamers zijn zeer zeker gedateerd,maar wel schoon ! Het ontbijt is sober maar voldoende. Het avond eten maakt een boel goed,ben je echter een grote eter dan heb je pech. PARKEREN: is een drama,als je geluk hebt,is er plaats achter het hotel.zoniet dan betaald parkeren. Het stadje is bere gezellig,geen tourisme.

• 6Bedino24-07-2009

tegenvaller

Wij vinden dat hotel Royal hoognodig aan een opknapbeurt toe is.Het ontbijt is sober, elke dag hetzelfde concept. Het diner is redelijk, maar soms te koud en of te snel, of je zit lang te wachten. Het terrasmeubilair is hoognodig aan vervanging toe, evenals de douches op de kamer. Schuifwand die los zit(gevaarlijk), hele kleine doucheruimte en vaste doucheknop aan de muur.De onderkant van de douchecel was compleet verrot. Het parkeren is een regelrechte ramp.Als je al plaats hebt,wordt je auto compleet ingesloten door andere auto's.Wil je weg,dan wacht je een hele poos voor je er uit gereden wordt en ben je je plaats kwijt en moet je later vrijwel zeker betaald parkeren. (€1.20 per uur). Op het strand wijst een arrogant oud mannetje je ligstoel aan. Positief: ruime kamer,mooi uitzicht(zeezijde),nette schoonmaak, prima ligging,algemeen vriendelijk personeel,leuk stadje.

• 3Michel24-07-2009

Dit Nooit weer , nog nooit meegemaakt

Hotel Royal was echt een drama Kamer was vies en stonk , douche cabine stuk, schimmel op de muur kapotte airco, interieur van voor de 1e wereldoorlog.

Man die de strandbedjes beheerde, was de meest arrogante en onvriendelijke Italiaan die ik ooit ben tegen gekomen

Geen plek waar je voor je plezier naar toe gaat, en helemaal niet hoe je te woord wordt gestaan door het personeel.

We zijn na wat telefoontjes met de reis organisatie na toezegging dat we ons geld teruggestort kregen (was dus bekend dat het een slecht hotel was) er met gierende banden weggereden.

Zou het echt iedereen afraden!

• 5Ger en karin18-07-2009

Dit nooit meer

We begrijpen niet waarmee het hotel de hoge waardering ontvangt.Het personeel aan de receptie is zeer onvriendelijk. Ze spreken alleen Italiaans en beetje engels. Ze zijn niet klantvriendelijk. Je krijgt geen informatie. Hebben 3 uur rondgereden om een parkeerplaats te vinden. (Heb je er een gevonden laat je auto dan staan gedurende je verblijf want twee keer zo.n geluk heb je niet.) Dit interesseert de receptie totaal niet, is niet hun probleem. Het ontbijt is karig en meestal een chaos door ondeskundig (wel vriendelijk) personeel. Dineren kun je het beste in Spotorno zelf,het is geweldig en niet duur. De kamers zijn redelijk ondanks kleine douche, maar schoon. Waren niet de enige ontevreden gasten maar vele met ons. Kortom Spotorno is een gezellig leuk plaatsje maar het hotel mag wat ons betreft uit de gids verwijderd worden.

• 6Jordie07-07-2009

ligging goed, interieur zeer aan vervanging toe

26 juni t/m 4 juli Hadden kamer met zeezicht geboekt. Aankomst op zaterdag was zeer hectisch. Er werd door de medewerker achter de receptie, die overigens goed engels sprak, niets uitgelegd over de faciliteiten. We kregen de sleutel en dat was het. Later op het strand van het hotel bleek dat we een ticket nodig hadden voor de stoeltjes. Dit had wel even uitgelegd mogen worden. Ook de tijden van het ontbijt moesten we zelf uitvinden. Bij navraag bij de receptie waren de antwoorden nogal kortaf, dit stoorde enigszins. Kamer was ruim met hoog plafond. Hij was ook schoon, echter de meubels waren zeer gedateerd. Ook de badkamer was voor een viersterren hotel en in verhouding met de kamer, te klein. Kamers waren tevens ZEER gehorig! Op het strand van het hotel krijg je alleen je zin als je brutaal bent; de beheerder wijst een stoel toe, deze ben je verplicht te nemen! Bullshit! Ook staan de stoelen VEEL te dicht op elkaar. Parkeren in het weekend = ONMOGELIJK! hotel adviseert hierin niet

Hotel Royal & Aquamarina Thalassospa info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij