Hotel Giongo

We hebben een aantal aanbieders voor Giongo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Giongo in het Nederlands

Typisch Italiaans hotel, in centrum

N. Tolboom
10-9-2011

Dit hotel, in het centrum van Spotorno ligt op loopafstand van de boulevard en het strand.

Schone kamers en vriendelijk personeel. Koelkastje op de kamer, ventilator én airco!

Meestal stelt een Ital. ontbijt niet zoveel voor, maar hier was het ontbijt uitgebreid: Diverse soorten verse taart en gebak van de lokale bakker, croissants, stokbrood en div. soorten beleg, fruit, vruchtensappen, koffie en thee.

Voor wie de echte Ital. sfeer wil proeven! Weinig tot geen buitenlandsers, alleen Italianen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giongo in Spotorno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giongo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Giongo scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.