Hotel Esperia

6.2Voldoende

Italië, Ligurië, Spotorno

Op vakantie geweest naar Esperia?

6.2Voldoende

16 reviews over Hotel Esperia

• 4Ik07-01-2016

Ongezellig hotel

De sfeer in dit hotel is kil. Het eten is erg eenvoudig en niet lekker. De witte broodjes bij het ontbijt waren hard en er was weinig variatie. De bedden waren niet slecht maar het sanitair is aan vervanging toe en je hoort het water in je slaapkamer door de leidingen lopen. Erg gehorig hotel. Mocht je s'avonds in het hotel bij elkaar willen zitten is er ongezellig. We mochten de banken niet bij elkaar zetten, weinig flexibel.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 4Chris & Nel11-10-2014

Ongezellig en slecht

Als bij het ontbijt de stoelen al voor 3/4 omgekeerd op de tafels staan voel je je absoluut niet echt welkom. Het diner is hebben we na 3 dagen maar laten lopen ivm de slechte kwaliteit, waarbij ook het saladebuffet niet werd bijgevuld. Wel keurig schoon hotel maar sfeer en gezelligheid is ver te zoeken. 4 nachten in dit hotel waren er 3 te veel.

Gereisd met partner in september 2014

• 6Puck15-08-2014

Prijs/kwaliteit ok

De kamers zijn schoon, verwacht geen luxe, maar voor een paar dagen is het oké om hier te verblijven. Je zit op loopafstand van het strand en het stadje. Het diner vonden wij niet fantastisch.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5Do04-10-2013

Middelmatig hotel

Met een excursiereis van touroperator 6 dagen in dit hotel verbleven. Eenvoudig hotel. 2*. Wifi aanwezig maar geen internet hoek met p.c. Geen telefoongesprek van kamer naar kamer. wake-up call regelmatig niet gehad. Lange gangen met stenen vloeren ook in kamer waardoor het erg gehorig is. Schoenen en meubels die verschoven worden hoor je. Eten eenvoudig. verwacht niet te veel. Erg vervelend dat voor de hele week je zitplaats in de ontbijtzaal al voor de hele week vast ligt. Lange tafels. Ongezellig.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 3j d. schroevers25-09-2013

nvt

nooit meer eten zeer slecht zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt onbijt 1 croisantje minimaal beleg avond eten super slecht totaal geen sfeer voor 22.00 uur is de toegangs deur al op slot

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8kees van rietschoten24-09-2013

prima basic hotel

schone, nette kamers, vriendelijk personeel. Eten was ruim voldoende, niet hoogstaand maar wel lekker. Zeker gelet op de prijs/kwaliteit een aanrader

Gereisd met partner in september 2013

• 8Elly14-09-2013

Prima hotel: prijs-/kwaliteitverhouding is goed

Het hotel ligt op een prima locatie midden in een van de drukste straten van Nice met veel restaurant en winkels, de Spar om de hoek. Loopafstand boulevard/strand is goed. Mooie plein met Galerie Lafayette op paar honderd meter afstand. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Bedden prima. Wij hadden een grote tweepersoonskamer (405). Uitzicht was minpuntje. Maar het was wel heerlijk rustig. Ontbijt op zich goed, wel summier. Personeel is vriendelijk. Wifi is per dag 1 euro (per apparaat) met goede, snelle verbinding. Prijs-/kwaliteitsverhouding is wat ons betreft oké...

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Mirjam04-08-2013

Leuk hotelletje

Hotel Esperia ligt erg gunstig ten opzichte van strand en centrum. De bediening is erg vriendelijk en het eten vonden wij erg lekker .De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Alleen jammer dat de kamers nog niet zijn voorzien van een airco.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Aug.22-05-2013

Prijs kwal.verh. goed.

De entree van Hotel Esperia is eenvoudig mooi. De gangen naar de kamers zijn heel netjes en ogen nieuw. De bedden en verdere inrichting zijn eenvoudig en goed. Alleen het sanitair is verouderd en aan vervanging toe en de douche-cabine is erg klein en "krakkemikkig". Tegenvaller! Zo ook de variatie van 't eten. Er was GEEN keuzemenu. Erg Italiaans. Wij waren in 't hotel met een busexcursie. Al met al een prima 10 dagen met touroperator.

Gereisd met partner in januari 2013

• 6m.oteman22-08-2012

zomervakantie

Gezien de prijs mag je eigenlijk niet klagen maar er waren toch een aantal plus- minpunten. De ligging tov centrum en strand is goed. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn klein zonder zitje en of balkon en redelijk schoon. Het terras voor het hotel is erg klein en niet aantrekkelijk. De bar mag de naam niet hebben. De directie at s avonds a la carte op het terras en nam 2 tafels in beslag. Het is verboden zelf meegebracht eten/drinken te gebruiken. Hier werd echter niet op gecontroleerd. Parkeerruimte was er te weinig. Het diner werd tijdens verblijf beter. Saladebar werd niet altijd bijgevuld. Drankjes zijn oi behoorlijk prijzig. Ontbijt simpel, wat niet zich erg is, maar is wel eentonig. Er is geen airconditioning of een koelkast op de kamer en eetzaal. Men kan wel om een ventilator vragen.

Gereisd met partner in juli 2012

Hotel Esperia info