Hotel Acqua Novella

ItaliëLiguriëSpotorno

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Acqua Novella voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 8 reviews

7.8GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Acqua Novella

• 7Carin23-08-2010

Mooie nieuwe kamer

Wij hadden eigenlijk een kamer met terras / balkon, maar kregen een kamer zonder terras / balkon. Wel met zeezicht en super nieuw. Dus we hebben het maar zo gelaten. Kamer was ruim en mooi. Fijne grote regendouche. Bedden waren wel hard en het hotel is gehorig. Hotel ligt mooi boven zee. Centrum is ongeveer 15 minuten lopen, maar goed te doen. Leuk, gezellig centrum. Fijne gratis ligbedden aan het strand (bij het hotel). Ontbijt vonden wij super lekker en uitgebreid. Dus zeker een aanrader!

• 8Judith28-12-2008

Prachtig uitzicht over de zee

We hebben een prima week doorgebracht in het hotel. Mooie ligging, ongeveer een kilometer van het centrum vandaan. Je gaat met een lift naar de weg die naar het strand leid. Minpunt zijn de kleine kamers aan de achterkant, zonder balkon. Voor 2 personen wel te doen, voor 3 zeker niet.

• 8jan herreman07-08-2007

versta kritiek niet op hotel, heel goed gelegen met privéstrand beneden, mooi zwembad , mooie kamers en badkamer, restaurant picobello, kortom zijn 4 sterren meer dan waard

• 6Jeroen Hofland30-07-2007

Hotel met een prachtige ligging maar.......

-Parkeergelegenheid is echt verschrikkelijk; -Zeer krappe kamers, en de douche? Leuk voor een kind, zo klein. Ook lekte de douchkabine. -Klachten over de doche hadden we gemeld. De beloofde oplossing bleef uit! -Niet eens een fatsoenlijk glas op de kamers. Moesten dus uit een plastic bekertje wijn drinken. -Ontvangst zeer ongeinteresseerd. -Het balkon is ook zeer krap, met twee kinderstoeltjes erop.

We hebben veel spijt dat we dit hotel geboekt hebben en voelen ons toch misleid door de internetsite van het hotel.

• 8kees en ria04-08-2006

een zeer mooi hotel en prachtig gelegen op een rots,wel ver van het stadje. de service is gewoon ver te zoeken ze brachten zelfs geen drank naar het zwembad zelf alles doen dus!! ze spreken bijna geen engels en zijn onvriendelijk en kijken op je neer.kamer zijn verzorgt maar wel een veel te kleine douchekabine het uitzicht was wel prachtig. ook de minibar is maar schaars en zelfs een echt glas is er niet aanwezig en als je het vraagt krijg je geen!! wijn dus uit een plastieke beker drinken Spotorno is wel heel mooi en gezellig alleen vonden wij ook de bevolking niet aardig. groeten kees en ria

• 8Marja03-08-2006

Prima hotel,mooie ligging boven op de berg met fantastisch uitzicht over zee en strand.Met panoramalift ben je zo onder aan de heuvel om naar het strand te gaan.2 Strandstoelen,omkleedcabine en een parasol zijn inbegrepen bij de kamerprijs.Ontbijtbuffet prima.Het diner bestaat uit een 3-gangen keuze menu en een voorgerechtenbuffet.Genoeg variatie in de menu's en lekker! Mooie kamers en netjes onderhouden.Voor het hotel(onder aan de berg) ligt wel een behoorlijk drukke weg.Het centrum van Spotorno ligt op ong.20 minuten lopen. Heel gezellig met alle winkeltjes en terrassen ook s'avonds open (wij waren er in juli)Hotel heeft een mooi schoon zwembad met uitzicht op zee!Prima locatie om lekker uit te rusten of om uitstapjes te maken naar verschillende leuke plaatsen in de buurt.

• 8marja01-08-2006

Prima hotel,leuk vormgegeven.Mooie ligging boven op een berg met daardoor een geweldig uitzicht over zee en strand.Strandstoelen en parasol op het strand bij de kamerprijs inbegrepen.Vriendelijk personeel en met duits en engels kun je een heel eind komen. Onder aan de heuvel ligt een (vooral in het weekend) drukke weg. Het hotel biedt een voorgerechtenbuffet en een 3-gangen menu aan. Genoeg variatie in de 10 dagen dat wij er waren! Het ontbijt was ook in buffetvorm en goed verzorgd.Naar het centrum van Spotorno ong. 20 minuten lopen, waar ook in de avond alle winkeltjes en terrassen open zijn. Gezellig!Bij het hotel een mooi schoon zwembad met uitzicht op zee.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

• 9Tiny en Maria18-06-2006

Het hotel is mooi gelegen op een berg, met panoramalift kan je naar beneden. het is gelegen aan een drukke weg en direct aan zee, ligstoelen en parasol is inbegrepen.25 min. lopen naar het centrum. Kamers niet zo groot met erg kleine douchecabine, leuk opgeknapt met veel keramiek. Eten is zeer goed, voorgerechtenbuffet en daarna 3 gangen keuzemenu. Omgeving is mooi om diverse routes te rijden bv. Monaco

Hotel Acqua Novella info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV