Camping Mare Monti

47 reviews over Camping Mare Monti in het Nederlands

Aan te raden

Tonja
13-6-2018

Leuke gezellig camping. De plekken zijn redelijk qua grote, en voorzien van kiezelstenen. Geen spannende dingen, een pingpong tafel en een lekker zwembad om af te koelen. In het weekend als de Italianen (vaste gasten) komen is het wat rumoeriger. Dan is er ook disco of muziek avond. Sanitair boven is wat gedateerd maar netjes. Onder is het sanitaitr wat moderner. De douches vergen enige oefening. Water om af te wassen is niet heel heet, daar in tegen staat bij elke plek een wasbak met water (en afvoer).

Vanuit de camping vertrekt om het 1 -11/2 uur de (gratis) bus naar Sestri en het strand.

Ideaal om naar cinque terre te gaan, De camping eigenaar brengt je 's morgens naar het station en haalt je 's avonds weer op.

Wij hebben een leuke tijd gehad en keren zeker nog een keertje terug.

Prachtige ligging

Jenneke
19-12-2017

Prima camping, wel kleine plaatsen, auto moet aan de ingang staan, sanitair is erg klein( douchehokjes) geen ruimte voor droge kleding.

Sfeer en beheerders prima, schoon en prachtig uitzicht.

Prettige camping

Gretel
2-10-2017

1 week een stacaravan van de camping gehuurd. Hele fijne plek met mooi uitzicht en lekker in de schaduw. Hele vriendelijke campingmedewerkers. T.a.v. uitstapjes wordt alles uitgelegd in goed Engels, busje naar station, gratis bus naar strand komt langs de camping. Met de trein naar Cinque terre geweest. Prachtig. Fijn dat het echt een Italiaanse camping is. In het weekend komen hele families samen en ruikt het heerlijk naar allerlei Italiaanse gerechten. Rustige camping. Goede staat van onderhoud. Zwembad is prima. Kids (7,9,12) vermaakten zich goed met de springplank, tafeltennistafel. Leuk klein cafe met terrasje. Gezellig om 's avonds even te zitten met een glaasje wijn of 's ochtends van een cappuchino te genieten. Geen uitgebreide maaltijden. Als je houdt van kleinere, Italiaanse campings en niet al teveel amusement nodig hebt (er was wel een klein speeltuintje en 's avonds 'babydance') dan is dit zeker een aanrader. Enige wat voor ons ontbrak was een voetbalveld. Het is een echte terrassencamping, geen echte vlakke speelplekken.

Had nog best langer willen blijven, dus kom graag nog eens terug.

leuke familiaire camping

RV
    15-8-2017

De camping is gelegen op een berg, vlakbij Sestri Lavente. Omgeving is echt authentiek Italiaans, leuk en spannend zijn de routes naar Cinque Terra.

Camping is gemoedelijk met veel Italiaanse families. Diego en Nino zijn twee topgastheren. Erg genoten. Ook onze twee zoons 10 en 14 hebben zich goed vermaakt met tafeltennis en zwembad, verder geen annimatie. Denk dat er vor oudere kinderen te weinig vertier is. Stranden veelal stenen en erg druk.Camping met grote caravan moeilijk toegankelijk, smalle paden en scherpe bochten. Eigenaar zet je caravan of vouwwagen op zn plek als je dat wilt en haald hem ook weer op. Top service dus! Gaan zeker nog een keer naar deze camping.

Camping ligt op een berg met mooi uitzicht.

Lonneke
    12-7-2017

De camping is prima, sanitair is schoon. De douches alleen erg klein. Je kan niet je toilettas of kleren kwijt.

Zwembad is goed en de mensen zijn vriendelijk.

Wij stonden met een grote tent aan de kant van de tolweg, die je erg goed hoor en ook de trein.

Ook staan er Acacia bomen die veel plak en zwarte luizen afgegeven. Dus de hele tent plakte en zat onder de luizen.

Wij hebben veel werk er aan gehad om de tent en de stoelen schoon te maken.

Verder hebben wij er toch een leuke vakantie gehad en heel veel gezien en gedaan in de omgeving.

Wij hebben er 16 dagen gestaan.

nette camping

Rita Verkem
    2-7-2017

camping is afgelegen, niet ideaal om te fietsen. Goed zwembad, prima sanitair. Op sommige plaatsen sta je echt dicht bij elkaar. Er zou een shuttledienst zijn maarwij hebben hier niks van gemerkt...

Typisch Italiaans!

Karin Zwart-Verschoor
    4-6-2017

De camping ligt op een berg en de inrit van de camping vraagt met een lange combinatie én de vele geparkeerde auto's op de aanrijbaan wel wat stuurmanskunst. De plekjes zijn klein, voorzien van een eigen wasbak en meest schaduwrijk door Eucalyptus bomen.

Doordat wij er stonden gedurende een lang weekend in verband met een Italiaanse feestdag en Pinksteren

waren er veel Italianen met alle temperament van dien. Om 24.00 uur is het er stil.

De camping is een prima uitvalsbasis voor bezoekjes aan st. Margarithe, Portofino, Cinque Terre, Genua en natuurlijk Sestri Levante, waar het 's avonds ook heel gezellig is.

Het Sanitair is schoon maar het douchen is wel een gedoe met knopjes en tijdslimiet. Honden zijn toegestaan op de camping maar het uitlaten ervan is lastig omdat daar eigenlijk geen mogelijkheid toe bestaat!

Heerlijke plek, gezellig.

Fam. Jansen
    31-5-2017

Een super gezellige plek. We voelden ons écht welkom. Goed Engels sprekend. Gastvrij. No nonsense en alle basis zaken zijn prima voor elkaar. Prima sanitair (niet alleen zit-toilet). Servicegericht. De campingeigenaren en hun mensen staan klaar voor ontvangst van gasten en de wandelaars die Cinque Terre bezoeken. Perfecte uitvalbasis. Je wordt gebracht naar, en weer opgehaald van, het station waar de trein naar Monterosso al Mare e.v. vertrekt en aankomt. Helaas was het zwembad zo vroeg in het seizoen nog niet open, daarom niet gescoord

Prima plaatsen (niet groot maar voldoende). Mooie omgeving. Inderdaad een échte aanrader.

aanrader

Renee
    11-4-2017

Afgelopen zomer 3wk op deze camping verbleven. Erg vriendelijk personeel. Camping en toiletten worden elke morgen schoongemaakt.

Douchen is gratis , maar er zit wel een timer op van een paar minuten. Wij hadden problemen met onze auto, Ze hebben ons zelfs geholpen met het huren van een nieuw vervoersmiddelen.

Helaas moet je bij het zwembad wel een badmuts op. Maar deze wordt wel elke dag schoongemaakt.

Hier hebben wij verder geen gebruik van gemaakt.

Engelse taal beheren ze goed.

Plekken zijn ruim. En camping is overdag rustig. Camping ligt op de berg, lopen naar t centrum hebben we wel gedaan, dit duurt alleen minimaal 20min. (Terugweg langer natuurlijk)

Chinque Terre is op goede afstand.

Prima camping met hulpvaardige eigenaren.

P. Hubers
    24-2-2017

Prima plek, mooi uitzicht op de natuur en daarachter de zee met mooie zonsondergangen.

Toegangsweg naar de camping vanaf de hoofdweg is wat smal, maar wel te doen, ook met caravan.

We hebben een aantal aanbieders voor Mare Monti voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mare Monti in Sestri Levante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mare Monti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mare Monti scoort een 7.88 uit 10 op basis van 49 reviews.