Camping Mare Monti

Camping Mare Monti
7,8

52 reviews over Camping Mare Monti in het Nederlands

super, en voor herhaling vatbaar

ann roose
28-7-2018

een gezellige camping, vriendelijke ontvangst, we hadden een probleem met een stoel in onze accomodatie en dit is dadelijk opgelost, de 2 gehuurde mobilhomes waren dik in orde, luxe, en er stond een flesje wijn fris,

Het zwembad is leuk, 1 minpunt, verplicht een badmuts , en nog 1 minpuntje de plekken zijn niet zo ruim dan in Frankrijk, maar verder alles top, ook een zeer nette verzorgde camping, ideaal voor kids.

Redelijke doorreiscamping leuk voor paar nachten

Fam Zijtveld p
23-7-2018

Het prima camping voor 2 a 3 nachten. Redelijke uitdaging om er te komen, stijle smalle weg met geparkeerde auto’s. Wij hadden plekje van 30m2 wel met een mooi uitzicht over de stad en middelandse zee. Handig is de afwasbakken bij de camping plaats. Sanitair is oud maar wel redelijk schoon. Wat een grote min punt is druk systeem van de douche. Code indrukken aan de buitenzijde van de douche en dan heb je hopelijke 2min warm water.

Verders zijn wij vriendelijk ontvangen en ook personeel is aardig en behulpzaam. Je zit vlakbij Portofino is echt de moeite waard.

Leuke doorreiscamping, maar voor ons eenmalig.

Nooit meer!

Sakkers/ Klein
9-7-2018

Als je met kinderen boven de 12 jaar gaat is het echt geen camping voor jou. Je hebt namelijk nergens plek om savonds te zitten en gewoon op een normaal niveau te kunnen praten met elkaar. En is er ook niks te doen.. Voor ons waren ze dan ook echt niet aardig en kregen we de schuld van overlast die gemaakt werd door de Italianen zelf die op de camping verbleven. We hebben al vele campings bezocht met ze alle en dit is de enige camping geweest waar we het niet naar ons zin hebben gehad!!!

Prima uitvalsbasis aan de Italiaanse kust!

Fam. van Bochove
4-7-2018

We hadden een fantastisch plekje met uitzicht op het bos! Prima grootte van de plek met 1 caravan. Je wil er niet nog een tentje bij hoeven proppen. Elke plek heeft een eigen wastafel, echt ideaal. Prima zwembad met fenomenaal uitzicht op de zee. Badmuts wel verplicht. Vriendelijk personeel. Onze caravan stond op het lager gelegen gedeelte van te camping en werd met een Jeep van de camping omhoog gereden, omdat onze auto dat niet ging trekken, goede service!! Prima douchejes. Wel met tijdslot van 4 min maar je kan hem tussendoor pauzeren. Douchejes zijn wel klein waardoor je bijna geen ruimte hebt voor schone kleren maar douchejes zijn wel schoon.

Kortom; prima uitvalsbasis voor dagjes weg naar Portofino of Cinque terre. Sestri Levante is ook en erg leuk dorp!

Een vakantie die je bijblijft, gewoon fantastisch.

Th.C. Dinnessen
22-6-2018

Het is een fijne schone camping met uitzicht over de stad en zee en zeer vriendelijke behulpzame eigenaar. Warme douches en schone wasplekken. Geschikt voor senioren maar zeker ook voor gezinnen met kinderen. Je vind er alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie. Restaurant, zwembad, terras, ruimte en rust. Voor de kinderen is er voldoende vertier. Gratis shuttle naar het strand en prima uitvalbasis voor bezoeken aan de mooie dorpen in de cinqe terre, o.a. Portefino -Corniglia-Riva Trigoso- Porto Venere en Sestre Levante. Aanrader om de plaatsen te bezoeken met de trein. Het is een ontzettend mooie streek vol in de natuur.

Aan te raden

Tonja
13-6-2018

Leuke gezellig camping. De plekken zijn redelijk qua grote, en voorzien van kiezelstenen. Geen spannende dingen, een pingpong tafel en een lekker zwembad om af te koelen. In het weekend als de Italianen (vaste gasten) komen is het wat rumoeriger. Dan is er ook disco of muziek avond. Sanitair boven is wat gedateerd maar netjes. Onder is het sanitaitr wat moderner. De douches vergen enige oefening. Water om af te wassen is niet heel heet, daar in tegen staat bij elke plek een wasbak met water (en afvoer).

Vanuit de camping vertrekt om het 1 -11/2 uur de (gratis) bus naar Sestri en het strand.

Ideaal om naar cinque terre te gaan, De camping eigenaar brengt je 's morgens naar het station en haalt je 's avonds weer op.

Wij hebben een leuke tijd gehad en keren zeker nog een keertje terug.

Prachtige ligging

Jenneke
19-12-2017

Prima camping, wel kleine plaatsen, auto moet aan de ingang staan, sanitair is erg klein( douchehokjes) geen ruimte voor droge kleding.

Sfeer en beheerders prima, schoon en prachtig uitzicht.

Prettige camping

Gretel
2-10-2017

1 week een stacaravan van de camping gehuurd. Hele fijne plek met mooi uitzicht en lekker in de schaduw. Hele vriendelijke campingmedewerkers. T.a.v. uitstapjes wordt alles uitgelegd in goed Engels, busje naar station, gratis bus naar strand komt langs de camping. Met de trein naar Cinque terre geweest. Prachtig. Fijn dat het echt een Italiaanse camping is. In het weekend komen hele families samen en ruikt het heerlijk naar allerlei Italiaanse gerechten. Rustige camping. Goede staat van onderhoud. Zwembad is prima. Kids (7,9,12) vermaakten zich goed met de springplank, tafeltennistafel. Leuk klein cafe met terrasje. Gezellig om 's avonds even te zitten met een glaasje wijn of 's ochtends van een cappuchino te genieten. Geen uitgebreide maaltijden. Als je houdt van kleinere, Italiaanse campings en niet al teveel amusement nodig hebt (er was wel een klein speeltuintje en 's avonds 'babydance') dan is dit zeker een aanrader. Enige wat voor ons ontbrak was een voetbalveld. Het is een echte terrassencamping, geen echte vlakke speelplekken.

Had nog best langer willen blijven, dus kom graag nog eens terug.

leuke familiaire camping

RV
15-8-2017

De camping is gelegen op een berg, vlakbij Sestri Lavente. Omgeving is echt authentiek Italiaans, leuk en spannend zijn de routes naar Cinque Terra.

Camping is gemoedelijk met veel Italiaanse families. Diego en Nino zijn twee topgastheren. Erg genoten. Ook onze twee zoons 10 en 14 hebben zich goed vermaakt met tafeltennis en zwembad, verder geen annimatie. Denk dat er vor oudere kinderen te weinig vertier is. Stranden veelal stenen en erg druk.Camping met grote caravan moeilijk toegankelijk, smalle paden en scherpe bochten. Eigenaar zet je caravan of vouwwagen op zn plek als je dat wilt en haald hem ook weer op. Top service dus! Gaan zeker nog een keer naar deze camping.

Camping ligt op een berg met mooi uitzicht.

Lonneke
12-7-2017

De camping is prima, sanitair is schoon. De douches alleen erg klein. Je kan niet je toilettas of kleren kwijt.

Zwembad is goed en de mensen zijn vriendelijk.

Wij stonden met een grote tent aan de kant van de tolweg, die je erg goed hoor en ook de trein.

Ook staan er Acacia bomen die veel plak en zwarte luizen afgegeven. Dus de hele tent plakte en zat onder de luizen.

Wij hebben veel werk er aan gehad om de tent en de stoelen schoon te maken.

Verder hebben wij er toch een leuke vakantie gehad en heel veel gezien en gedaan in de omgeving.

Wij hebben er 16 dagen gestaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mare Monti in Sestri Levante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mare Monti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.